  • 81. Data: 2022-03-19 12:28:26
    Temat: Re: Koszt montazu klimatyzacji
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2022 o 11:57 ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

    > Kolejny Janusz internetu co nie umie odpowiedzieć na zadane pytanie, co
    > oznacza "klasa energetyczna grzania 50".

    COP 1 - włożone 2kW z prądu dają 2kW "ciepła"
    COP 2 - włożone 2kW z prądu dają 4kW "ciepła"
    COP 3 - włożone 2kW z prądu dają 6kW "ciepła"
    itd.

    Czyli przy COP3 - jeśli sprężarka pobiera 1,2kW energii elektrycznej
    produkuje 3.6kW mocy cieplnej.

    TG

  • 82. Data: 2022-03-19 13:08:06
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-03-19 o 11:57, ąćęłńóśźż pisze:
    > Kolejny Janusz internetu co nie umie odpowiedzieć na zadane pytanie, co
    > oznacza "klasa energetyczna grzania 50".
    Zostałęś kolejnym trolem który ląduje u mnie w kiblu.

  • 83. Data: 2022-03-20 10:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Bardzo mi się ta Twoja matematyka podoba, szczególnie grzanie 3,6
    > kW przy jak twierdzisz poborze mocy 1200 wat, już Ci napisałem ze
    > nadwyżkę z tego perpetuum mobile sprzedam.
    > Chińskie kilowaty czy waty?
    > I wytłumacz mi proszę co oznacza "klasa energetyczna grzania 50".

    Udajesz ta głupote czy to tak na serio?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 84. Data: 2022-03-20 13:31:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nadal brak odpowiedzi na zadane pytanie, co oznacza cyt. z linku "klasa energetyczna
    grzania 50".
    Bo wiesz widziałem chińskie akumulatorki AA o pojemności 6500 mAh i chiński kilogram
    ważący 300 lub 3000 gram w miarę potrzeby.

    -----

  • 85. Data: 2022-03-20 17:06:38
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2022 o 13:31 ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

> [...]
    > Bo wiesz widziałem chińskie akumulatorki AA o pojemności 6500 mAh i
    > chiński kilogram ważący 300 lub 3000 gram w miarę potrzeby.

    To jest Współczynnik efektywności energetycznej EEI.

    https://www.chlodnictwoiklimatyzacja.pl/artykuly/195
    -wydanie-032012/2150-nowe-etykiety-efektywnoci-energ
    etycznej-urzdze-chodniczych-i-klimatyzacyjnych.html

    TG

  • 86. Data: 2022-03-31 12:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

> [...]
    >
    > https://www.chlodnictwoiklimatyzacja.pl/artykuly/195
    -wydanie-032012
    > /2150-nowe-etykiety-efektywnoci-energetycznej-urzdze

    widze ze sa takie przeliczniki dla chłodzenia.
    Dla grzania widze tylko scop...

    Swoja droga przy klimatyzacjach a+ dla grzania firmy podaja scop =4.
    Z drugiej strony podaja ze mozna grzac taka klima nawet do -20.
    Wychodziłoby na to ze klimy lepsze od pomp ciepła...
    Jaki realny scop mozna oczekiwać przy temperaturach minusowych?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki