  • 91. Data: 2009-03-04 19:45:54
    Temat: Re: Kosztorys
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gomki6$qtb$1@opal.futuro.pl...

    > stal weź przestań :-)

    > Prywatny inwestor jest z góry na straconej pozycji.

    E tam.

    TK

  • 92. Data: 2009-03-04 19:50:47
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > A jak im przywieziesz sam to na pewno wszystko zuzyja na Twojej budowie??
    > :-))

    Tak ale argument ciekawy. Co innego ukraść i po przyłapaniu pójść do paki a
    co innego oszukać klienta. Inna waga czynu i za to się siedzieć nie idzie.
    Za kradzież niestety konsekwencje sa wieksze i każdy inwestor wiedząc o tym
    idzie z tym na policję.

  • 93. Data: 2009-03-04 20:07:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "scream" <n...@p...pl> wrote in message

    > Piszę o tym od kilku postów. Jak zamówię płot z podmurówką to mi
    > dadzą o połowę mniej cementu przy ich materiałach

    pierdzielisz bzdury.

    Każdy inwestor to złodziej.

  • 94. Data: 2009-03-04 20:09:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > A cośty daj spokój :-) Oszukają cię na pierwszym etapie. Od początku
    > nie bedą czegoś tam dodawać do zapraw, będzie za mało cementu, dadzą
    > nie taką stal weź przestań :-)

    tak

    każdy iwestor cche oszukać wykonawce.

  • 95. Data: 2009-03-04 20:16:44
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > a co innego oszukać klienta. Inna waga czynu i za to się siedzieć nie
    > idzie. Za kradzież niestety konsekwencje sa wieksze i każdy inwestor

    Jak nie ma Cie na budowie to i tak zrobia co chca, a za kradziez worka
    cementu nikogo nie rozstrzelaja, nie ludz sie.

    Pozdro.. TK

  • 96. Data: 2009-03-04 20:25:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Jak nie ma Cie na budowie to i tak zrobia co chca, a za kradziez worka
    > cementu nikogo nie rozstrzelaja, nie ludz sie.

    przecież kiki ma na budowie monitoring zamontowany, wszędzie są kamery, do
    okoła jest płot z drutem żyletowym a na bramie stoją strażnicy którzy
    kontrolują każdego wychodzącego czy cegoś nie wynosi.

  • 97. Data: 2009-03-04 20:45:21
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > przecież kiki ma na budowie monitoring zamontowany, wszędzie są kamery, do
    > okoła jest płot z drutem żyletowym a na bramie stoją strażnicy którzy
    > kontrolują każdego wychodzącego czy cegoś nie wynosi.

    Pamietam tylko, ze mieli wychodzic na faja za brame. Zawsze moga cement w
    petach wynosic. :-))

    Pozdro.. TK

  • 98. Data: 2009-03-04 21:12:18
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > Pamietam tylko, ze mieli wychodzic na faja za brame. Zawsze moga cement w
    > petach wynosic. :-))

    Tak ale to już inny kaliber. Podkradać, a z założenia dawać mniej o połowę.
    Na budowie nie można mieć do nikogo zaufania.

  • 99. Data: 2009-03-04 21:18:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Tak ale to już inny kaliber. Podkradać, a z założenia dawać mniej o
    > połowę. Na budowie nie można mieć do nikogo zaufania.

    a jest ktoś komu ufasz?

  • 100. Data: 2009-03-04 21:42:14
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>

    > tak
    >
    > każdy iwestor cche oszukać wykonawce.

    Dyskusja zaczyna trącic paranoją. Od tego ma sie głowe na karku żeby
    ograniczyć oszustwa. Zreszta wykonawca moze grac uczcziwie ale juz jego
    pracownicy to inna sprawa. Zreszta każdy kto zatrudnia ludzi wie duza grupa
    kombinuje jak może aby cos uszczkąć na lewo kosztem pracodawcy.
    Kwestia tylko na jakie przekrety wpozwalamy bo pilnowanie wszystkiego z waga
    i miarką na dłuższą mete moze skończyć sie w domu wariatów.
    Inna spra, ze jezeli jak pisze kiki prawie każdy chciał go orżnąć to
    powinien zastanowić sie czy po prostu nie sprawia na ludziach wrazenie
    goscia łatwego do oszukania.