  • 81. Data: 2009-03-04 19:15:08
    Temat: Re: Kosztorys
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "scream" <n...@p...pl> wrote in message

    > Taka jest prawda.

    no i tak jest prawidłowo, w końcu celem prowadzenia każdego biznesu jest
    zarobek.

  • 82. Data: 2009-03-04 19:15:48
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > Uzasadnisz?:D

    Piszę o tym od kilku postów. Jak zamówię płot z podmurówką to mi dadzą o
    połowę mniej cementu przy ich materiałach

  • 83. Data: 2009-03-04 19:16:54
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > Moj komentarz dotyczy tego, ze wg krisa to niedobrze jesli wykonawca
    > dodatkowo zarabia na materiale, bo okazuje sie wtedy cwaniakiem i ogólnie,

    No moze cos mi umknelo skoro tak. Gdzies nizej pisalem, ze jezeli inwestor
    akceptuje globalna cene to nikomu nic do tego. Moze byc przeciez tak, ze
    dzieki rabatowi jakas firma wykonawcza rownie dobrze moze byc bardziej
    konkurencyjna cenowo dzielac sie de facto rabatem z klientem i nie musi to
    oznaczac rzniecia klienta, a wrecz odwrotnie. Bylem pewny, ze rozmawiamy
    wylacznie o samej usludze i wciskaniu towaru.

    Pozdro.. TK

  • 84. Data: 2009-03-04 19:20:21
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Jak oni ci się zaczną wyrabiać w cenie to pomurują z piasku i wody :-)
    > Byłbym ostrożny co do materiałów wykonawcy.

    Istotnie moze tak byc, ale od czego sa kontrole na budowie, kierownik i
    inspektor?
    Wiem ze oni wszyscy moga byc zmowieni, ale inspektora nie bierze sie
    przeciez z ksiezyca. U mnie byl to np. moj wujek. Poza tym niestety trzeba
    sie znac troche samemu. Zreszta nie takie inwestycje prowadza wynajete
    firmy.

    Pozdro.. TK

  • 85. Data: 2009-03-04 19:25:13
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > Istotnie moze tak byc, ale od czego sa kontrole na budowie, kierownik i
    > inspektor?

    A cośty daj spokój :-) Oszukają cię na pierwszym etapie. Od początku nie
    bedą czegoś tam dodawać do zapraw, będzie za mało cementu, dadzą nie taką
    stal weź przestań :-)

> [...]
    > przeciez z ksiezyca. U mnie byl to np. moj wujek. Poza tym niestety trzeba
    > sie znac troche samemu. Zreszta nie takie inwestycje prowadza wynajete

    Widzisz ale duży developer wynajmuje firmę i tak ją kontroluje żeby za
    wszelką cenę znaleźć coś żeby nie zapłacić albo wymusić karę umowną.
    Prywatny inwestor jest z góry na straconej pozycji.

  • 86. Data: 2009-03-04 19:27:15
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 4 Mar 2009 20:15:48 +0100, kiki napisał(a):

    > Piszę o tym od kilku postów. Jak zamówię płot z podmurówką to mi dadzą o
    > połowę mniej cementu przy ich materiałach

    Wszyscy bez wyjątku, zawsze.

    --
    best regards,
    scream

  • 87. Data: 2009-03-04 19:30:40
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > Wszyscy bez wyjątku, zawsze.

    Nie wim czy wszyscy ale prawie każdy co u mnie robił to by mnie wywalił w
    powietrze na tym.

  • 88. Data: 2009-03-04 19:33:21
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    .
    > Moj komentarz dotyczy tego, ze wg krisa to niedobrze jesli wykonawca
    > dodatkowo zarabia na materiale, bo okazuje sie wtedy cwaniakiem i ogólnie,
    > podłym zgniłym kapitalistą.
    >
    > --
    Nigdy nic takiego nie napisałem.

    Kris

  • 89. Data: 2009-03-04 19:37:52
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > oznaczac rzniecia klienta, a wrecz odwrotnie. Bylem pewny, ze rozmawiamy
    > wylacznie o samej usludze i wciskaniu towaru.

    Scream ma chyba dzisiaj zły dzień bo w całej dyskusji chodziło mi dokładnie
    o to samo co Tobie a Scream przy całym szacunku do niego odwrócił kota
    ogonem.

    Kris

  • 90. Data: 2009-03-04 19:42:53
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Piszę o tym od kilku postów. Jak zamówię płot z podmurówką to mi dadzą o
    > połowę mniej cementu przy ich materiałach

    A jak im przywieziesz sam to na pewno wszystko zuzyja na Twojej budowie??
    :-))

    Pozdro.. TK