    Date: Wed, 01 May 2013 22:33:56 +0200
    From: Jacek <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Kotwa chemiczna, czy coś innego

    Montuję właśnie drążek do ćwiczeń i mam problem z przykręceniem uchwytu
    z jednej strony. Na ścianie jest boazeria, której nie chcę demontować,
    bo zawsze się coś zniszczy. Za boazerią trafił mi się akurat jakiś
    pokruszony kawałek muru, gdzie nie ma jak wcisnąć kołka rozporowego, bo
    wylatuje. Wiercenie w innym miejscu odpada, bo już mam drugą stronę
    przykręconą. Pozostała mi kotwa chemiczna albo jakiś klej plus pręt
    gwintowany "z metra".
    Doradźcie, co kupić, żeby można było wcisnąć klej do otworu fi 10 na
    głębokość min 10 cm. Nie chcę też wydać majątku na jedno mocowanie.
    W sklepie widziałem kleje w tubach, jak silikon po ponad 60 zł, co
    wydaje mi się drogo.
    Jacek