  • 1. Data: 2013-05-01 22:33:56
    Temat: Kotwa chemiczna, czy coś innego
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Montuję właśnie drążek do ćwiczeń i mam problem z przykręceniem uchwytu
    z jednej strony. Na ścianie jest boazeria, której nie chcę demontować,
    bo zawsze się coś zniszczy. Za boazerią trafił mi się akurat jakiś
    pokruszony kawałek muru, gdzie nie ma jak wcisnąć kołka rozporowego, bo
    wylatuje. Wiercenie w innym miejscu odpada, bo już mam drugą stronę
    przykręconą. Pozostała mi kotwa chemiczna albo jakiś klej plus pręt
    gwintowany "z metra".
    Doradźcie, co kupić, żeby można było wcisnąć klej do otworu fi 10 na
    głębokość min 10 cm. Nie chcę też wydać majątku na jedno mocowanie.
    W sklepie widziałem kleje w tubach, jak silikon po ponad 60 zł, co
    wydaje mi się drogo.
    Jacek

  • 2. Data: 2013-05-01 23:48:38
    Temat: Re: Kotwa chemiczna, czy coś innego
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 1 maja 2013 22:33:56 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    >
    > głębokość min 10 cm. Nie chcę też wydać majątku na jedno mocowanie.
    >
    > W sklepie widziałem kleje w tubach, jak silikon po ponad 60 zł, co

    na gips pręta osadź

  • 3. Data: 2013-05-02 09:18:15
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 01.05.2013 22:33, Jacek pisze:

    > W sklepie widziałem kleje w tubach, jak silikon po ponad 60 zł, co
    > wydaje mi się drogo.

    na allegro masz wraz z przesyłką za połowę tej ceny.

  • 4. Data: 2013-05-02 11:24:53
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-05-02 09:18, Albercik pisze:
    > na allegro masz wraz z przesyłką za połowę tej ceny.
    Kłopot w tym, że robota rozgrzebana, a tu dłuuuugi weekend i z Allegro
    dostałbym najwcześniej we wtorek.
    Obsadzę tymczasem na Poxipolu i zobaczymy.
    Jacek

  • 5. Data: 2013-05-02 11:31:41
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .pl...

    > Kłopot w tym, że robota rozgrzebana, a tu dłuuuugi weekend i z Allegro
    > dostałbym najwcześniej we wtorek.
    > Obsadzę tymczasem na Poxipolu i zobaczymy.

    Montowałem tak kiedyś kołki pod karnisze w cegle dziurawce i trzymało bardzo
    dobrze.

    "Bardzo dobrze" to znaczy że jak dziecko podskoczy i złapie za firankę to
    albo podrze się firanka albo urwą żabki, ale na pewno nie spadnie karnisz.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2013-05-02 12:28:37
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 2 maja 2013 11:31:41 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    >
    > albo podrze się firanka albo urwą żabki, ale na pewno nie spadnie karnisz.

    Uważasz że jak nie obsadzisz w murze dziesięcio centymetrowy pręt na poxipol to on
    się nie anihiluje a jak tylko go wadzisz to zniknie? Ze styropianu albo wełny
    mineralnej masz ścianę?

  • 7. Data: 2013-05-02 12:54:28
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Uważasz że jak nie obsadzisz w murze dziesięcio centymetrowy pręt na
    > poxipol to on się nie anihiluje a jak tylko go wadzisz to zniknie? Ze
    > styropianu albo wełny
    > mineralnej masz ścianę?

    Jaki pręt? Kołek rozporowy! I nie zniknie a może zostanie wyrwany jak ściana
    jest kiepska, albo trafi w szeroką fugę.

    Swoją drogą nie wiem kto wymyślił tak nie-techniczne mocowanie karniszy - na
    jeden wkręt na środku podstawki o średnicy kilku cm. A do tego ramię 20cm.

    Pozdrawiam
    Ergie