  • 341. Data: 2013-12-18 03:03:22
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2013-12-17 23:00, janusz_k pisze:

    > Sam piszesz bzdury, nie napisałem że np ściennego się nie robi w
    > ogóle, napisałem że
    > w domach się nie robi. A co do nauki to akurat ja się uczyłem tego,
    > po tobie widać że nie.
    Długo tak jeszcze będziesz dyskutował, czy jednak uzasadnisz swoje
    bzdurne poglądy?
    Wyskakujesz jak "filip z konopi" z głupimi docinkami, aby się ktoś
    douczył, nie znając osoby, nie wiedząc, czego ta osoba się uczyła, jakie
    ma wykształcenie i czym się zajmuje.
    Chcesz zabłysnąć to napisz coś merytorycznego i nie rzucaj "pustych
    frazesów", ani nie używaj stylu "ad personam".

  • 342. Data: 2013-12-18 08:57:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 22:54:25 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Klamiesz, nie pisalem nic o parzacym laptopie.

    >Nie napisalem ze pisales o parzacym laptopie. Tylko o poparzeniu.

    Znaczy gdybym napisal o tym, ze sie oparzylem herbata, tez bys mi to wytknal
    w kontekscie parzacych laptopow?

  • 343. Data: 2013-12-18 09:34:07
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 18.12.2013 o 03:03 uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    > Długo tak jeszcze będziesz dyskutował, czy jednak uzasadnisz swoje
    > bzdurne poglądy?
    Proponuję sie samemu douczyć, ja instalacji sie uczyłem wtedy gdy ty na
    baczność pod stołem chodziłeś to po 1, a po drugie z czym mam dyskutować?
    z wyższością instalacji grawitacyjnej nad pompową? to moze
    była prawda 30lat temu wtedy pompy były drogie ups-ów nie było. Teraz jest
    odwrotnie i przewymiarowywanie rur jest bez sensu.
    Po 3 ogrzewanie ścienne i sufitowe jest najgorszym typem ogrzewania pod
    każdym względem, robi sie je w wyjątkowych przypadkach np w obiektach
    muzealnych. w domu nie mają rzadnych zalet, przy remoncie domu lepiej jest
    dać grzejniki niż ścienne ogrzewanie, tyle w temacie.

    > Wyskakujesz jak "filip z konopi" z głupimi docinkami, aby się ktoś
    > douczył, nie znając osoby, nie wiedząc, czego ta osoba się uczyła, jakie
    > ma wykształcenie i czym się zajmuje.
    Nadałeś się jak paw, jak widać masz za małe wykształcenie i wiedzę.

    > Chcesz zabłysnąć
    Nie muszę, to ty ty błyszczysz na każdy temat, ale znasz je po łebkach
    dlatego dyskusja z tobą jałowa. Przestań się wymądrzać to ci nie będę
    docinał, już tu taki jeden mądrala był co to wszystkie rozumy zjadł,
    ale ostatnio o nim cicho, i dobrze.

    to napisz coś merytorycznego i nie rzucaj "pustych
    > frazesów",
    ani nie używaj stylu "ad personam".
    Popatrz do lustra.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 344. Data: 2013-12-18 11:10:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-17 22:41, Adam pisze:

    > Ale ja nie pisze o zadnym poparzeniu tylko o zwyklym grzaniu sie. Grzaniu
    > ktore przeszkadza trzymac go na brzuchu/jajkach. O poparzeniu to ghost
    > costam pisal :)

    Mnie nie grzeje.

    > Bo nie lezy otworem wlotowym do wentylatora na poscieli / kocu :) Tylko wtedy
    > jest problem. Przeciez caly czas o tym pisze, a nie o normalnym biurkowym
    > uzytkowaniu.

    A ktory telefon ma wogole jakis otwor wlotowy, czy wentylator?

    Pozdro.. TK

  • 345. Data: 2013-12-18 11:14:18
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-17 23:01, Adam pisze:

    > 5 lat temu ocieplalem dom 20cm styro - bylo dokladnie to samo na grupie ;)
    > 3 lata pozniej pisalem o ogrzewaniu PC - niejeden by sobie glowe dal obciac
    > ze robie blad zycia, a dzisiaj sam chcialby miec PC w domu. Pogadamy o temacie
    > laptopow / smartfonow / tabletow za kolejne 5 lat - zobaczymy w ktorym
    > kierunku to wszystko pojdzie i kto mial racje :)

    Ale o przegrzewajacych sie laptopach i o niby latwiejszym lub niegorszym
    korzystaniu z telefonu w kontekscie komputerow piszemy tu i teraz, tak
    jak Twoje linki sa tez z tu i teraz. Kto wie co bedzie za 5 lat?
    Przeciez nie o tym jest mowa.

    Pozdro.. TK

  • 346. Data: 2013-12-18 11:41:06
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 18 grudnia 2013 11:14:18 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > korzystaniu z telefonu w kontekscie komputerow piszemy tu i teraz, tak
    > jak Twoje linki sa tez z tu i teraz. Kto wie co bedzie za 5 lat?

    Po prostu nie wiem jak mam dyskutowac z taka oczywistoscia. To tak jakbym
    mial Ci udowodnic ze lod jest zimny. Jestem informatykiem i chcac czy nie
    chcac zglasza sie do mnie cala rodzina i wszyscy znajomi ze swoimi
    komputerowymi problemami i glownym z nich jest przegrzewanie / wylaczanie
    sie laptopow (wylacza sie CPU bo ma zabezpieczenie termiczne). Srednio
    raz w miesiacu jakiegos rozbieram i czyszcze przytkane radiatory.

    Sam pierwszego laptopa kupilem chyba w 2000r, a poniewaz praca na laptopie
    to moja codziennosc - uzywam go 8-16h / dzien i jak mam cokolwiek robic
    juz na laptopie to wole biurko, niz lozko, bo w lozku zawsze sie
    nieprzyjemnie grzeje. Moja zona specjalnie przez to kupila nam jakies dziwne
    stoliczki ale to jest tak niewygodne ze szkoda gadac - po 15 minutach bola
    rece i nogi.

    W zyciu mialem juz kilkanascie swoich laptopow, roznych marek. W firmie mam
    tez kilka laptopow bo stacjonarek nie uzywamy - tez przeroznych marek.
    Ghost znowu dostaje sraczki, marekpasek chyba wlasnie na zawal zszedl,
    uzytkownik napisze ze znowu sie chwale - odbierajcie to jak chcecie ale
    ja nie mam juz sily na dyskusje z tak oczywista oczywistoscia jak problem
    przegrzewania sie laptopow w dobie coraz szybszych CPU/GPU i miniaturyzacji
    - to wszystko zuzywa coraz wiecej pradu i coraz wiecej sie grzeje. Ja z
    tym nie potrafie dyskutowac, a nie bede marnowal czasu na jakies testy -
    niech kazdy z Was zrobi sobie taki w domu (tylko uczciwie) - polozy
    laptopa na miekkim kocu i popracuje na nim 10-15 min, a potem wlozy
    reke pod spod. Tylko uczciwie. Dla mnie temat zamkniety:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 347. Data: 2013-12-18 11:52:32
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu środa, 18 grudnia 2013 11:14:18 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    >Jestem informatykiem

    Co twierdzi jak to ajaxy obciazaja CPU :-DDDD

    > Srednio raz w miesiacu jakiegos rozbieram i czyszcze przytkane radiatory.

    Aaa, to okej, jako serwisant hardłeru mozesz sie na infomatyce nie znac
    :-DDDD

    > Ghost znowu dostaje sraczki

    Nie zauwazylem.

    > Tylko uczciwie.

    Uczciwie lepiej sie czyta na smartfonie statyczne teksty niz na laptpoie lub
    tablecie?

  • 348. Data: 2013-12-18 12:08:24
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-18 11:41, Adam pisze:

> [...]
    > przegrzewania sie laptopow w dobie coraz szybszych CPU/GPU i miniaturyzacji
    > - to wszystko zuzywa coraz wiecej pradu i coraz wiecej sie grzeje.

    Moze komus cieplo laptopa przeszkadza, tylko wez mi wyjasnij, jak to
    jest, ze ta miniaturyzacja i szybkosc grzeje sie tylko w wydaniu
    laptopowm, a w telefonicznym juz nie? Wlasciwie to ja wiem dlaczego, bo
    to namiastka komputera. Nie bedzie sie grzala tak jak nie grzeje sie
    rower, choc sluzy do jezdzenia podobnie jak samochod.

    Pozdro.. TK

  • 349. Data: 2013-12-18 12:36:03
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 18 grudnia 2013 12:08:24 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > to namiastka komputera. Nie bedzie sie grzala tak jak nie grzeje sie
    > rower, choc sluzy do jezdzenia podobnie jak samochod.

    Masz mylne pojecie o mocy ktora drzemie w smartfonach :) Moj stary laptop
    sprzed 3 lat nie radzi sobie z filmami w full hd, a smartfon robi to
    bez zajakniecia :-)

    I one oczywiscie tez potrafia sie zagrzac i przypuszczam ze jest to
    glowny problem jaki rozwiazuja ich projektanci. Jednak jakos to cieplo mi
    nie przeszkadza - moze dlatego ze nie lezy na mnie plackiem tylko rozchodzi
    sie w powietrze.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 350. Data: 2013-12-18 12:45:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-18 12:36, Adam pisze:

    > Masz mylne pojecie o mocy ktora drzemie w smartfonach :) Moj stary laptop
    > sprzed 3 lat nie radzi sobie z filmami w full hd, a smartfon robi to
    > bez zajakniecia :-)

    Telefon tez ma 3 lata?

> [...]
    > nie przeszkadza - moze dlatego ze nie lezy na mnie plackiem tylko rozchodzi

    Ale sama klawiatura laptopa to wieksza powieksza jak sumaryczna byle
    telefonu. Do tego radiatowy wentylator i nierzadko metalowa obudowa.
    Sposob korzystania nie ma tu znaczenia. Moj nowy laptop grzeje sie o
    wiele mniej jak stary i potrafi nieporownywalnie wiecej. No i filmy
    zdecydowanie wolalbym ogladac na ekranie kompa jak telefonu. Rece za
    glowe i sie gapie, jak to robic wygodnie na telefonie? Sufit i lornetka?
    Ale jak wtedy obslugiwac to cos dotykowo? Doprawdy nie wiem jak mozesz
    chwalic takie rozwiazanie poza bieganiem od pociagu do autobusu. Sama
    obsluga wymaga dwoch rak, a nie jedynie jednego palca i toutchpada.

    Pozdro.. TK