  • 1. Data: 2009-06-25 20:50:53
    Temat: Kto/co zzera porzeczki?
    Od: kpawlak <kpawlak/./\"wytnij.to\"/./@asme.pl>

    Witam wszystkich (bez <panslawisty>)!

    Mam kilkanascie krzaczkow - przyjechalem obejrzec - sa juz ladne owoce,
    sek w tym, ze... na patyczkach gron zostalo po doslownie kilka sztuk,
    dojrzalych. Pod krzaczkami zadnych sladow. Kamczatki/hamerykanki nie
    "ruszylo", bo jeszcze zielona...
    Czy jakies ptaki je mi zaiwaniaja, czy tez jednak mam nabic lufe sola?

    Uklony

    kpawlak
    --
    sig wyciety

  • 2. Data: 2009-06-26 05:54:45
    Temat: Re: Kto/co zzera porzeczki?
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "kpawlak" <kpawlak/./\"wytnij.to\"/./@asme.pl> napisał w
    wiadomości news:h20ojl$sar$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    > "ruszylo", bo jeszcze zielona...
    > Czy jakies ptaki je mi zaiwaniaja, czy tez jednak mam nabic lufe sola?

    He..he, a czym sobie zasłużyłem na wyjatkowość, ekskluzywny to może jestem,
    ale nie z samowybranych, ani ze służb? :-)))))

  • 3. Data: 2009-06-27 11:20:27
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

    > ...Kamczatki/hamerykanki nie
    > "ruszylo", bo jeszcze zielona...

    Jagoda kamczacka u Ciebie jeszcze zielona???
    U mnie dawno zebrana.
    Zieloną to możesz mieć teraz borówkę wysoką.

    Pozdrawiam pogodnie