  • 1. Data: 2009-06-25 20:50:30
    Temat: grzyby ruszyły?
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Mokro, noce ciepłe więc powinny wysypać a tu tylko jakieś zwiastuny
    prawdziwków, kurek, podgrzybków i czerwonych
    Tak ze 200 lat temu to by pewnie tłoki zgonili
    SJS

  • 2. Data: 2009-06-25 21:31:13
    Temat: Re: grzyby ruszyły?
    Od: cienias <m...@g...pl>

    On 25 Cze, 22:50, "SJS" <s...@w...pl> wrote:
    > Mokro, noce ciepłe więc powinny wysypać a tu tylko jakieś zwiastuny
    > prawdziwków, kurek, podgrzybków i czerwonych
    > Tak ze 200 lat temu to by pewnie tłoki zgonili
    > SJS

    Ruszyły u mnie w trawniku, jak się ich pozbyć?

    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2009-06-26 06:56:24
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Użytkownik "cienias" <m...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    4g2000vbn.googlegroups.com...

    > Ruszyły u mnie w trawniku, jak się ich pozbyć?

    kosić?
    SJS

  • 4. Data: 2009-06-26 17:58:16
    Od: "Ponury Jacek" <k...@w...pl>

    > kosić?
    > SJS
    Ja usuwam ręcznie ;-)
    Koźlarki mi na działce obrodziły!
    Pozdrawiam!

  • 5. Data: 2009-06-26 18:45:20
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Ponury Jacek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ja usuwam ręcznie ;-)
    > Koźlarki mi na działce obrodziły!
    naturalne czy zaszczepione?
    SJS

  • 6. Data: 2009-06-26 20:06:09
    Od: jadrys <C...@y...com>

    SJS pisze:
    > Mokro, noce ciepłe więc powinny wysypać a tu tylko jakieś zwiastuny
    > prawdziwków, kurek, podgrzybków i czerwonych
    > Tak ze 200 lat temu to by pewnie tłoki zgonili
    > SJS

    Ruszyły, pokazały się maślaki. Nie jakieś tam zatrzęsienie, ale idzie
    nazbierać.

  • 7. Data: 2009-06-26 23:22:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 26 Jun 2009 22:06:09 +0200, jadrys napisał(a):

    > Ruszyły, pokazały się maślaki. Nie jakieś tam zatrzęsienie, ale idzie
    > nazbierać.

    W moim lesie RYDZE - poranna jajecznica z rydzami zaliczona już parę razy,
    bo TŻ zaraz po przebudzeniu, w piżamie (lub nawet bez), co rano wyrusza po
    kolejną porcję, łakomczuch-paskud :-)

  • 8. Data: 2009-06-29 07:55:01
    Od: jadrys <C...@y...com>

    Ikselka pisze:

    > W moim lesie RYDZE - poranna jajecznica z rydzami zaliczona już parę razy,
    > bo TŻ zaraz po przebudzeniu, w piżamie (lub nawet bez), co rano wyrusza po
    > kolejną porcję, łakomczuch-paskud :-)

    Na rydze to chyba każdy grzybiarz łakomczuchem. Niestety w Wielkopolsce
    pozostały one już tylko wspomnieniem.

  • 9. Data: 2009-06-29 13:09:03
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:h29s0m$kmd$3@news.onet.pl jadrys <C...@y...com>
    napisał(a):

    > Na rydze to chyba każdy grzybiarz łakomczuchem. Niestety ...

    Hejka. Ano, niestety. :-( Przypomina się dzieciństwo i przydrożne rowy
    pełne rydzów ukrytych w trawach i mchu. :-)
    Pozdrawiam reminiscencyjnie Ja...cki

  • 10. Data: 2009-06-29 17:07:30
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

    >    Hejka. Ano, niestety. :-( Przypomina się dzieciństwo i przydrożne rowy
    > pełne rydzów ukrytych w trawach i mchu. :-)

    Przestań drażnić podniebienie
    ;-))

    Pozdrawiam degustacyjnie