  • 41. Data: 2014-02-06 14:08:18
    Temat: Re: [OT] Re: Kto ma duży garaż w domu albo dwa?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości
    news:52f3875c$0$2204$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ale oczywistą oczywistością jest, że (zapewne) kupujący nie zrobili tego
    > dilu z czystej miłości do służby zdrowia.

    a to za dil zrobiła pani zwiazana z wladza to czysty przypadek :)

    b.

  • 42. Data: 2014-02-06 14:26:00
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-02-06 14:08, Budyń wrote:
    > a to za dil zrobiła pani zwiazana z wladza to czysty przypadek :)

    Być może pojeb@ly się komuś guziki:

    "Prawo i Sprawiedliwość było zawsze przeciwne takim transakcjom.
    Sądziliśmy, że radni klubu PiS w Mysłowicach też, a okazało się, że było
    inaczej - przyznaje Bronisław Korfanty, wiceprezes zarządu okręgowego
    PiS w Katowicach."

    Proponuję EOT bo zgaduję, że jak to zwykle bywa każdy ma swoją prawdę.

    Piotrek

  • 43. Data: 2014-02-06 14:54:31
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-02-06 13:30, Budyń wrote:
    > socjalistyczne poglądy nie wykluczają patriotyzmu, kaczor różne wady ma
    > ale patriotą jest.

    To, że pewnie ma dobre intencje nie oznacza, że nie będzie szkodził
    utrwalając socjalizm. Słaby to patriota, który szkodzi... choćby z
    naiwności.

    > hahahaha, wzieli bo mogli. - w początkowych latach 90tych wziąłeś? Ty
    > albo twój ojciec (nie wiem w jakim wieku jestes).

    Wzięli Ci, którzy mogli.

    > Deal przy okrągłym stole polegał na tym - my wam damy władze, a wy
    > pozwolicie nam sie uwłaszczyć i nie bedziecie ścigać.

    No tak, tak... to wszystko wiemy... tylko teraz *trzeba* jakoś z tego
    się wygrzebać.

    > Chciałbym. Na równych warunkach.

    Jeśli nie da się *dziś* komuś udowodnić czegoś przed sądem to NIC z tym
    nie zrobisz. Musisz zdzierżyć, że Ci ludzie będą mieli to czego się
    dochłapali.

    Ważne co dalej.
    Co dalej z najbiedniejszymi? Jaki system będzie dla nich najlepszy?
    Oczywiście wolnorynkowy.
    Socjalizm jaki szykuje nam PiS, który pewnie będzie rządził wkrótce, nie
    spowoduje polepszenia sytuacji... niestety.

    Póki co tylko NP jest alternatywą.
    Ewentualnie jakiś wspólny start NP+Narodowcy+Gowin i kto tam jeszcze...

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 44. Data: 2014-02-06 15:04:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 06 Feb 2014 14:54:31 +0100 osobnik zwany quent napisał:

    > Ewentualnie jakiś wspólny start NP+Narodowcy+Gowin i kto tam jeszcze...

    faktycznie piękne połączenie. Brunatną koszulę już masz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 45. Data: 2014-02-06 15:12:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 lutego 2014 12:45:51 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > Patriotyzm i działanie pro publico bono ma
    > głęboki sens. W przeciwienstwie do tego co tu proponujesz.
    Państwo, Naród, Patriotyzm- dajmy już spokój tym stwierdzeniom- niech zostana na
    kartach historii.

  • 46. Data: 2014-02-06 15:14:17
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-02-06 14:06, Budyń wrote:
    > Cos pokręciłeś - efekt jest spowodowany tylko i wyłącznie sprawnie
    > przeprowadzoną akce dbania o własne partykularne interesy wąskiej grupy
    > ludzi. Czyli byłych komunistów. Sejm powinien uchwalic ustawy zgodne z
    > interesem państwa, a uchwalił zgodne z interesem ubeków.

    Który sejm? Ten kontraktowy? Czy ten z wolnych (jak niektórzy mówią
    również od rozumu) wyborów?

    > wiesz od czego zaczelismy?

    "Weźmy się i zróbcie" Nie tak to przypadkiem działa?

    > a skonczylismy na ojtamojtam, to takie "ojcze nasz" lemingradu. A
    > układzik zaciera ręce - tak własnie masz reagować.

    Jak mam niby reagować? Wybierając tych bardziej debilnych?
    No to uprzejmie informuję, że pomieszałem układzikowi szyki ;-)

    > A podatki wyższe.

    IMHO głownie z tego powodu, że żaden z dotychczasowych rządów nie miał
    jaj i nie przeprowadził reform niezbędnych do tego, żeby te podatki i
    para-podatki były niższe.

    No ale mówiąc szczerze to ja się za mocno nie dziwię i zresztą nie znam
    "pacaneum" na zastaną sytuację.

    Mając na uwadze oczekiwania ludzi (w tym urzędników i innych górników)
    dotyczące zaspakajania ich potrzeb życiowych przez "Państwo" to takie
    reformy IMHO udałyby się jedynie pod osłoną czołgów.

    Piotrek

  • 47. Data: 2014-02-06 15:22:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.02.2014 14:54, quent pisze:

    > Co dalej z najbiedniejszymi? Jaki system będzie dla nich najlepszy?
    > Oczywiście wolnorynkowy.

    Oczywiście?

    Wypowiedź uzasadnij.

    > Socjalizm jaki szykuje nam PiS, który pewnie będzie rządził wkrótce, nie
    > spowoduje polepszenia sytuacji... niestety.

    PiS nie szykuje socjalizmu, tylko narodowo-religijny-oszołomski
    socjalizm i polowania na czarownice.

    > Póki co tylko NP jest alternatywą.

    Jak kowal jest alternatywą do dentysty.

    > Ewentualnie jakiś wspólny start NP+Narodowcy+Gowin i kto tam jeszcze...

    To może od razu Krew i Honor?

  • 48. Data: 2014-02-06 15:31:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.02.2014 13:14, quent pisze:

    > Mało takich patriotów.
    > Z tych znanych to JKM,

    Buhaha.

    JKM specjalizuje się w autopromocji. Ma też mocną nutę mentalności
    fuhrera - z wyższością białej rasy itepe.

    Taki z niego patriota jak z kota księgowy.

  • 49. Data: 2014-02-06 15:34:23
    Temat: Re: Kto ma duży garaż w domu albo dwa?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.02.2014 14:40, quent pisze:

    > Kwestia systemu.
    > W kapitalizmie taka cecha przyczynia się do rozwoju.

    Mhm. Wyprowadzenie produkcji do Chin czy ciche wykupywanie konkurencji w
    celu likwidacji. Baaaaaaaaaaardzo rozwojowe.

  • 50. Data: 2014-02-06 16:23:48
    Od: quent <x...@x...com>

    ?

    --