  • 161. Data: 2015-08-22 16:05:30
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >No bo chyba nie masz na myśli przejazdu Gierkówką przez Cz-wę, gdzie od
    >samych Katowic aż do Piotrkowa co kilkanaście kilometrów tworzą się
    >kilkukilometrowe korki

    Bzdura

  • 162. Data: 2015-08-22 16:06:56
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    W dniu 2015-08-22 o 09:44, Uzytkownik pisze:

    >Miało być:
    >Najśmieszniejsze jest jeszcze to, że w Niemczech budowa 1km autostrady jest
    >tańsza niż w Polsce

    Masz gdzieś rzetelne dane - tzn. porównujące identyczne w sensie budowlanym
    kilometry?

  • 163. Data: 2015-08-22 17:02:19
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-22 o 15:09, Adam Sz. pisze:

    > Gdzie Wroclaw, a gdzie Lodz!?

    Zobacz ile jest wybudowanych autostrad i jaki jest ich przebieg.
    Bo z tego co widzę piszesz tak jak byś nigdy nie wyjeżdżał poza swoje
    Eldorado.

    > https://www.google.pl/maps/dir/Wodzis%C5%82aw+%C5%9A
    l%C4%85ski/Gda%C5%84sk/@50.0011521,18.4290805,13.5z/
    data=!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x4711504c6fe4baf3:0xfc973
    881bdb37329!2m2!1d18.4719102!2d50.003137!1m5!1m1!1s0
    x46fd731c14d4fa6f:0x9bb9fbf163b7be8d!2m2!1d18.646638
    4!2d54.3520252?hl=pl

    > 5h48min przy obecnym natezeniu ruchu - 597km. Jedziesz 80% autostrada A1.

    Jaką autostradą? Gdzie Ty ją widzisz?
    To co pokazałeś od Katowic do Warszawy to nie jest autostrada to stara
    Gierkówka , do której mam 5km. Wiecznie rozkopana i z wiecznymi korkami.
    Droga ta przebiega poprzez miejscowości, gdzie jest od ch....ja i
    jeszcze trochę skrzyżowań, świateł, przejść dla pieszych, czarnych
    punktów oraz fotoradarów i miśków.
    Co kawałek jest ograniczenie do 70km/h, a na 80% tej drogi masz
    ograniczenia do 80 lub 90km/h. Odcinków na tej drodze, gdzie możesz
    jechać 100km/h jest niewiele.
    Ponadto duże przebudowy masz w Cz-wie, Piotrkowie i Łodzi. Kiedyś ta
    droga miała status drogi ekspresowej, ale to było bardzo dawno i już od
    wielu lat ma status tylko drogi krajowej.
    Realna, średnia prędkość z jaką możesz się poruszać na tej drodze
    pomiędzy Katowicami, a Warszawą nie przekracza 60km/h. Choćbyś się
    zesrał to nie pojedziesz szybciej.
    Oczywiście nie łamiąc prawa i nie narażając się na konsekwencje.

    > Nie wiem - google maps Ci znajdzie, zapewne najszybciej bedzie jechac
    > najpierw A1 na polnoc i tam na inne trasy. Nie wiem - nie jezdze tam wiec
    > nie znam :-) Jedze glownie po Slasku i tutaj mam mnostwo drog ktorymi
    > moge jezdzic bez problemu 200km/h i mocny samochod sie przydaje :)
    > pozdr.

    Fizycznie to nawet po drodze polnej można się rozpędzić do 200km/h.
    Ja natomiast piszę o możliwości zgodnej z prawem i bez narażania się na
    konsekwencje prawne.
    Autostradą możesz się poruszać z maksymalną prędkością 140km/h. Drogą
    ekspresową 120km/h, a drogami krajowymi 100km/h. Z tym, że drogi krajowe
    przebiegają poprzez miejscowości, gdzie masz ograniczenia prędkości,
    światła, przejścia dla pieszych, a obwodnic jak na lekarstwo.
    Przedwczoraj byłem w trasie za Wieluniem. Niby ładna droga, ale
    kilkanaście km jedzie się poprzez miejscowości. Jedna się kończy,
    zaczyna się następna i trzeba jechać 50km/h. Cóż z tego, że pod maską
    było ponad 180KM jak wycieczka skończyła się mandatem 200zł i 4 pkt karnymi.

  • 164. Data: 2015-08-22 17:03:43
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-22 o 16:05, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Bzdura

    Bzdura, że bzdura.
    Kiedy miałeś okazję jechać i jak często?

  • 165. Data: 2015-08-22 17:16:32
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >To co pokazałeś od Katowic do Warszawy to nie jest autostrada to stara
    >Gierkówka , do której mam 5km. Wiecznie rozkopana i z wiecznymi korkami.

    Którą akurat ja przejeżdżam bardzo szybko.

  • 166. Data: 2015-08-22 17:17:45
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    W dniu 2015-08-22 o 16:05, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Bzdura, że bzdura.
    >Kiedy miałeś okazję jechać i jak często?

    Daj se siana, nie chce mi się z tobą gadać o oczywistościach.

  • 167. Data: 2015-08-22 20:56:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 23:22:48 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Mozna tez przerobic na BMW:
    >
    > https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/
    t1.0-9/11028037_1021546871199581_2544194764787177149
    _n.jpg?oh=9d5cb2e1942ce5eeaaf8240e0e5afb0c&oe=567896
    05

    "Chyba... nie jest dobrze? Zbyt duża siła rażenia w przypadku ewentualnej scysji z
    załogą takiego pojazdu. Jedno złe słowo, spojrzenie, ruch kierownicą i z auta wypada
    nagle SZEŚCIU gości w dresach..."

  • 168. Data: 2015-08-22 21:46:24
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 22 sierpnia 2015 17:02:40 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Jaką autostradą? Gdzie Ty ją widzisz?

    Z 598km z tego co wkleilem ponad 480km to autostrada :-)

    > To co pokazałeś od Katowic do Warszawy to nie jest autostrada to stara
    > Gierkówka , do której mam 5km. Wiecznie rozkopana i z wiecznymi korkami.

    Do jakiej Warszawy? Od Lodzi (wezel Strykow) jedziesz caly czas rowna, prosta
    autostrada A1 prosto do Gdanska. Tam wpadasz na obwodnice Gdanska i jedziesz
    dalej gdzie chcesz. Do Rowow jechalem 6h, do samego Gdanska z 5,5h :-) Warszawe
    zostawiasz mocno z boku.

    Ja wiem, ze Ty jestes jeszcze z epoki komunizmu i pewnie jeszcze korzystasz
    z map z tamtego okresu - radze uaktualnic :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 169. Data: 2015-08-22 21:48:42
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 22 sierpnia 2015 21:46:25 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Z 598km z tego co wkleilem ponad 480km to autostrada :-)

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c9/
    NowaMapaA1.svg

    Tutaj masz dokladnie przebieg A1. Warszawa to jest 100km na wschod.
    Jeszcze max 2 lata i bedzie mozna caly ten odcinek pokonac 200km/h bez
    zadnego problemu - ze Slaska do Gdanska bede wtedy jechal 3-3,5h :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 170. Data: 2015-08-22 21:54:57
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 22 sierpnia 2015 20:56:48 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > "Chyba... nie jest dobrze? Zbyt duża siła rażenia w przypadku ewentualnej scysji z
    załogą takiego pojazdu. Jedno złe słowo, spojrzenie, ruch kierownicą i z auta wypada
    nagle SZEŚCIU gości w dresach..."

    Hehhe. Smiej sie ale ja tam bym sie obawial bardziej jednego goscia z multipli
    niz 6 z BMW. Dresy z BMW przynajmniej wiadomo, ze sa ograniczeni umyslowo
    i beda sie chcieli tylko lac po mordzie. Za to dla mnie gosc z multipli to
    raczej osobowosc psychopatyczna. Nie wiadomo co takiemu odbije. No bo jak
    - kupiles niby rodzinne, 6 osobowe auto, a nawet Twoich dzieci nie podwieziesz
    do szkoly, bo im wstyd wsiasc do tego auta. To na co te 5 dodatkowych miejsc?? ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.