  • 21. Data: 2015-08-06 12:58:56
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 12:44:05 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > O "minimalizmie", który minimalizmem nie jest. Po kolejne lekcje czytania ze
    > zrozumieniem, udaj się do szkoły którą ukończyłeś, nie udzielam za darmo
    > korepetycji.

    Oczywiscie, ze minimalizm jest znacznie tanszy od czegos, do czego daza ludzie
    z bramami a'la kutymi. Co jest takiego drogiego na zdjeciach, ktore
    pokazales?

    Uwazasz, ze ta lazienka:

    http://www.homedecorarcade.com/wp-content/uploads/20
    11/03/modern-minimalist-house-design-bathroom.jpg

    Jest drozsza, niz ta:

    http://www.rafiner.pl/images/artykuly/1340/slajdy/49
    24/thumb2.jpg

    ?

    A ta kuchnia:

    http://www.homedecorarcade.com/wp-content/uploads/20
    11/03/modern-minimalist-house-design-kitchen.jpg

    Drozsza od tej:

    http://tajemnicekuchni.pl/wp-content/uploads/2015/02
    /glamour.jpg

    Minimalizm to przede wszystkim DESIGN, czyli spora dawka marketingu :D
    Materialy i wykonanie zwykle jest DUZO tansze, bo powierzchnie sa zwykle
    plaskie, kanciate, co jest proste i szybkie w obrobce.

    http://www.fly4free.pl/zyrandole-za-miliony-euro-czy
    -schody-z-titanica-zobacz-wnetrza-palacow-wiktora-ja
    nukowycza/

    TO jest drogie. I to nie jest minimalizm. Minimalizm jest tani i najprostszy
    z mozliwych do zrobienia samemu, chyba ze kupujesz designerski stoleczek za
    25k ale przeciez ty sie trzymasz z dala od marketingowego belkotu :D

    --
    Adam Sz.

  • 22. Data: 2015-08-06 13:18:22
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-06 o 00:19, Adam Sz. pisze:
    > Ja mam brame z profili zamknietych, o taka:
    >
    > http://cdn14.pb.smcloud.net/t/files/8d/7b/34/9463e06
    22c/brama-wjazdowa-przesuwna-betafence-egidia-palisa
    dowa.jpg

    Obrzydliwe i takie nijakie. Nadaje się to tylko do jakiejś firmy czy
    fabryki, gdzie nie liczą się walory estetyczne, ale tylko i wyłącznie
    walory użytkowe

    > Zadnych ozdobnikow, strzalek, listkow i innych gowien - to jest dla mnie wies :)
    > Minimalizm gora!
    > pozdr.

    Wszystko jest sprawą gustu. Mnie Twoja brama raczej się kojarzy z jakąś
    hutą, fabryką czy też hipermarketem, bo takie się właśnie ogrodzenia tam
    buduje.
    Natomiast metaloplastyka jest ładna i kojarzy się z poczuciem smaku i
    estetyki, domem rodzinnym, o ile nie ma przerostu formy nad treścią.

  • 23. Data: 2015-08-06 13:26:24
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Uwazasz, ze ta lazienka:

    [ciach]

    Nie warto. Fakty nie maja znaczenia :-)
    Teza została postawiona: nie stać Cię na "kutą" bramę i dorabiasz ideologię
    do swojej taniej :-)

> [...]
    > za
    > 25k ale przeciez ty sie trzymasz z dala od marketingowego belkotu :D

    Wiesz, dla niektórych minimalizm jest wtedy gdy płaca wielokrotnie więcej za
    wielokrotnie mniej tylko dlatego że ktoś im powiedział że to za co płaca
    jest "designerskie". Ale jak ten sam efekt zostanie osiągnięty za ułamek
    wydanej przez nich kwoty to już nie jest minimalizmem - bo minimalizm jest
    dla wybranych - tych których na niego "stać" :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 24. Data: 2015-08-06 14:52:46
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Oczywiscie, ze minimalizm jest znacznie tanszy

    Bynajmniej.

  • 25. Data: 2015-08-06 14:57:55
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    oglegroups.com...

    >Nie warto. Fakty nie maja znaczenia :-)

    Właśnie fakty mają znacznie. Przecież Adaś nie ma wnętrz minimalistycznych
    mimo, że zadeklarował właśnie, że "minimalizm górą", oraz wyliczył, że jest
    tańszy :-)

  • 26. Data: 2015-08-06 15:10:01
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Właśnie fakty mają znacznie. Przecież Adaś nie ma wnętrz minimalistycznych

    Brama która podał jest bardziej minimalistyczna niż ta druga kuta. To jest
    _fakt_.

    > mimo, że zadeklarował właśnie, że "minimalizm górą", oraz wyliczył, że
    > jest tańszy :-)

    Bo jest, ale nie dziwię się że tego nie rozumiesz skoro już dwukrotnie
    udowodniłeś że matematyka jest Ci obca.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 27. Data: 2015-08-06 15:23:52
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Brama która podał jest bardziej minimalistyczna

    Jest bardziej przemysłowa, nie minimalistyczna. Choć od jednego do drugiego
    _pozornie_ niedaleko, to jednak tylko ludzie całkowicie pozbawieni gustu
    będą oba zjawiska utożsamiać.

    >Bo jest, ale nie dziwię się że tego nie rozumiesz skoro już dwukrotnie
    >udowodniłeś że matematyka jest Ci obca.

    "Matematyka" mówiąca, że jak cos jest tańsze i bardziej ci się podoba to
    tego nie wybierasz, faktycznie jest mi obca :-)

  • 28. Data: 2015-08-06 19:22:17
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Link do zdjęcia który podałeś - nuworyszowski standard jakich milion widac
    >dookoła.

    O ile "castorama" => "nuworysz".

  • 29. Data: 2015-08-06 22:06:14
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 13:18:25 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    > Natomiast metaloplastyka jest ładna i kojarzy się z poczuciem smaku i
    > estetyki, domem rodzinnym, o ile nie ma przerostu formy nad treścią.

    Uwazasz, ze np. do tych domow ta brama nie pasuje i bardziej pasowalaby
    wiesniacka niby-kuta ze smiesznymi ozdobnikami ? :)

    http://www.ogradzamy.pl/site_media/uploads/realizacj
    e_egidia_dom_prywatny_warszawa_pl/betafence_egidia_w
    arszawa_img_2404_800x600.jpg

    http://www.bramy21.pl/photos/article/11403.jpg

    Widocznie nalezysz do tego typu ludzi co moi sasiedzi :-)
    Moze zrobie jakas fote i wkleje zdjecie tego domu-tragedii.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 30. Data: 2015-08-06 22:08:26
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 14:58:05 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Właśnie fakty mają znacznie. Przecież Adaś nie ma wnętrz minimalistycznych
    > mimo, że zadeklarował właśnie, że "minimalizm górą", oraz wyliczył, że jest
    > tańszy :-)

    A skad ty wiesz jakie ja mam wnetrza? :-))
    Dla twojej informacji -> z mebli mam tylko szafke pod tv robiona samemu -
    oczywiscie minimalistyczna :-) Do tego dwie szafy i kuchnia. Nie mam innych
    mebli. To nie jest minimalizm? :-) Bo nie mam fotelika za 25k :(

    --
    Adam Sz.