  • 81. Data: 2015-08-10 12:33:10
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-08-06 o 12:58, Adam Sz. pisze:
    > Uwazasz, ze ta lazienka:
    >
    > http://www.homedecorarcade.com/wp-content/uploads/20
    11/03/modern-minimalist-house-design-bathroom.jpg

    > Jest drozsza, niz ta:
    >
    > http://www.rafiner.pl/images/artykuly/1340/slajdy/49
    24/thumb2.jpg

    > ?

    Z całą pewnością ta nowoczesna jest strasznie niepraktyczna. Zwłaszcza
    umywalka, która zmusza do gimnastyki, żeby jakoś przy niej stanąć.

    Tragedia ergonomiczna. Projektant to nie żaden projektant ale zwykły nieuk.

    --
    MN

  • 82. Data: 2015-08-10 12:40:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 7 Aug 2015 13:04:50 +0200, Aleksander

    > Tak, to prawda, że 2 skrzynki browca miałby być na zachęte,
    > aby Adama skłonić do wykonania testu i obrony swojej tezy.

    To miło z Twojej strony, że nie kopiesz leżącego. :D

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 83. Data: 2015-08-10 20:39:40
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Fri, 7 Aug 2015 13:04:50 +0200, Aleksander

    >To miło z Twojej strony, że nie kopiesz leżącego. :D

    Najbliższy wtorek już jutro :-)

    No tak, ale pojutrze najbliższy będzie dopiero za tydzień :-DDD

  • 84. Data: 2015-08-10 21:01:59
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    .pl...

    >Opór rośnie 4x więc i moc potrzebna na jego pokonanie także.

    Niezupełnie :-)

  • 85. Data: 2015-08-10 21:04:43
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    .pl...

> [...]

    >Z całą pewnością ta nowoczesna jest strasznie niepraktyczna. Zwłaszcza
    >umywalka, która zmusza do gimnastyki, żeby jakoś przy niej stanąć.

    Nie widzę problemu. Pomożesz?

    >Tragedia ergonomiczna. Projektant to nie żaden projektant ale zwykły nieuk.

    Ale to nie minimalizm, bo są zaokrąglenia :-DDDD

  • 86. Data: 2015-08-10 23:33:57
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-08-10 o 21:01, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Niezupełnie :-)

    Znaczy co niezupełnie?

    --
    MN

  • 87. Data: 2015-08-10 23:37:30
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2015 12:39:00 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Fri, 7 Aug 2015 13:04:50 +0200, Aleksander

    > To miło z Twojej strony, że nie kopiesz leżącego. :D

    Oooo jednak myjek mnie czyta, no patrzcie :D

    Lezacego? Chlopie nawet jak wyjdzie spalanie 15l to co z tego?? Gdzie tu
    o jakims lezeniu mowa? Myslisz, ze sie poplacze? To nie przedszkole, chociaz
    widze, ze ty i ghoscik macie juz majty mokre :-)

    Moja terenowka z V6 3l palila 30l/100km przy 150km/h o czym wielokrotnie
    pewnie i tu pisalem wiec ja nie mam jakiegos wiekszego problemu z podawaniem
    realnego spalania samochodu :-)

    Ile wyjdzie tyle pokaze. Jezdze ta sama trase od kilku lat co tydzien -
    wczesniej troche mniej autostrady bylo, potem otwarli i wydluzali A1. I wiem
    dokladnie ile mi to zajmuje, jakie predkosci osiagam i ile place za paliwo
    na tej trasie :-)

    Cala trasa zajmuje mi 33 minuty. Jakos ~140-145km i spalam za rowne 50 pln,
    czyli plus minus 10l paliwka :-) Mierzone dziesiatki razy :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 88. Data: 2015-08-10 23:38:49
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2015 23:37:31 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Cala trasa zajmuje mi 33 minuty. Jakos ~140-145km i spalam za rowne 50 pln,
    > czyli plus minus 10l paliwka :-) Mierzone dziesiatki razy :-)

    Zeby nie bylo - 33 min w jedna strone, czyli w obie niecale 70 min :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 89. Data: 2015-08-11 07:41:46
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    .pl...

    W dniu 2015-08-10 o 21:01, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Znaczy co niezupełnie?

    Cztery razy większa siła na danej drodze to cztery razy większa praca,
    schodzi cztery razy więcej energii. Ale wszystko się odbywa w dwa razy
    krótszym czasie.

  • 90. Data: 2015-08-11 07:50:00
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    napisał:
    > Fri, 7 Aug 2015 13:04:50 +0200, Aleksander

    >Lezacego? Chlopie nawet jak wyjdzie spalanie 15l to co z tego??

    Dla każdego rozumnego człowieka będzie to kolejny dowód na temat
    wiarygodności tego co piszesz. Tylko tyle i aż tyle :-)