  • 21. Data: 2015-05-18 18:44:52
    Temat: Re: Kto ma tynk zewnętrzny akrylowy i teraz żałuje?
    Od: o...@i...pl

    Ja mam też tynk akrylowy, kupiłem firmy Foveo Tech i nie spotykam się z takimi
    problemami jak wy tu opisujecie. Wprawdzie nie trzymam go wiele lat na elewacji, ale
    jednak położyłem jakiś czas temu i z waszymi problemami jeszcze się nie spotkałem.

    Sam słyszałem wiele głosów kierujących mnie na tynki silikonowe, ale co jak co nie
    jest chyba to aż taka różnica.