  • 1. Data: 2013-07-09 18:42:37
    Temat: Ktokolwiek widział ktokolwiek wie: perukowiec podolski
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Szukam bez rezultatu sadzonki perukowca podolskiego *prowadzonego w
    formie drzewa* (nie krzewu).

    Czyli z wyraźnie wyróżnionym co najmniej jednym przewodnikiem. I to o
    obwodzie 10-12 cm.

    Chętnie w odmianie Royal Purple.

    Potrzebne mi to do nasadzenia zastępczego i niespecjalnie mi się chce
    kopać z koniem (to znaczy z gminą) w sprawie zmiany decyzji
    administracyjnej.

    Czy ktoś ma pomysł gdzie takie cudo kupić przed jesienią?

    Piotrek