  • Data: 2016-06-12 22:44:16
    Temat: Ktoś macał fotowoltaikę?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem czy się orientujecie, władzuchna przepchnęła parę dni temu kolejne przepisy
    odnośnie energii odnawialnej, poza różnymi tam pierdołami chyba najistotniejsze
    jest, że za każdy 1kWh oddany do sieci, należy się producentowi 0,8kWh
    z powrotem, o ile dobrze zrozumiałem ten lekko nietechniczny bełkot.
    Haracz za akumulację nadwyżek w postaci 20% chyba da się przełknąć, skoro pozwoli to
    pozbyć się
    prostowników i akumulatorów, a tylko wpiąć to co tam się ma
    za pomocą falownika synchronizowanego na sieć. Proste jak wsadzić i wyjąć,
    ale czy ktoś to już rozkminiał w praktyce? ;)
    Co prawda ceny gotowców nadal odstraszają, ale za jakiś czas, jakby tak
    dorwać używany falownik od Niemiaszka i tanie żółte panele, to dlaczego by nie? ;)
    L.