  • 1. Data: 2010-11-08 11:12:14
    Temat: Kuchnia do zabudowy
    Od: "Adax" <a...@o...eu>

    Witam!c Doradźcie w jaki sposób kupić kuchnię do zabudowy, tzn. piekarnik
    elektryczny i płytę indukcyjną. Czy kupować razem czy oddzielnie, czy musi być
    tej samej firmy?
    Kiedyś zachwalana była płyta indukcyjna Teka IR 641, a jak jest teraz? Która nie
    świszczy i jest ergonomiczna? Pozdr!

  • 2. Data: 2010-11-08 15:22:07
    Temat: Re: Kuchnia do zabudowy
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adax wrote:
> [...]
    > oddzielnie, czy musi być tej samej firmy?
    > Kiedyś zachwalana była płyta indukcyjna Teka IR 641,
    dalej nie świszczy :)

  • 3. Data: 2010-11-08 22:27:15
    Od: "Adax" <a...@o...eu>

    (...)
    > dalej nie świszczy  :)

    Czy z tego wynika, że ciągle nie ma nic lepszego? Na pewno? Doradźcie proszę,
    którą płytę indukcyjną kupić obecnie. Pozdr!

  • 4. Data: 2010-11-09 16:06:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adax wrote:
    > (...)
    >
    > Czy z tego wynika, że ciągle nie ma nic lepszego? Na pewno? Doradźcie
    > proszę, którą płytę indukcyjną kupić obecnie. Pozdr!

    ona jest poprostu dobra i tania...

  • 5. Data: 2010-11-09 18:55:39
    Od: "Adax" <a...@o...eu>

    Dorad&#188;cie
    Pozdr!

    > ona jest poprostu dobra i tania...

    Ok, dzięki! A jaki polecasz (-cie) piekarnik? Też Teka?

  • 6. Data: 2010-11-09 20:39:54
    Od: "Adax" <a...@o...eu>

    Mamy 3 fazy 3 x20A 12 kW -rozumiem, że nie będzie problemu z mocą, aczkolwiek "S-
    ki" w domu są tylko 16 A :( Da radę?

  • 7. Data: 2010-11-11 09:49:40
    Od: Arte <k...@o...eu>

    Cześć

    W dniu 2010-11-08 12:12, Adax pisze:
> [...]
    > tej samej firmy?
    > Kiedyś zachwalana była płyta indukcyjna Teka IR 641, a jak jest teraz? Która nie

    Bardzo dobre są też te ze stajni Bosch/Siemens. Ja mam Siemensa a moi
    rodzice Boscha. Obydwie są ciche poza trybem Boster, przy którym pracują
    jak transformator, ale za to jak szybko można zagotować wodę! No, ale to
    normalne przy takiej mocy. W każdym razie nic nie piszczy, łatwo się
    obsługuje i dobrze wyglądają.

  • 8. Data: 2010-11-12 19:05:44
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    > Kiedyś zachwalana była płyta indukcyjna Teka IR 641, a jak jest teraz?
    > Która nie
    > świszczy i jest ergonomiczna? Pozdr!

    Ja mam wszystko w kuchni Teki (poza lodówką). Ceny normalne, a jakość
    adekwatna.

    Zachciało mi się za to kupić palnik gazowy do woka. Teka robi to urządzenie,
    ale w polskiej dystrybucji brak. Kupiłem więc z niemieckiej oferty Teki, a w
    centrali w Warszawie próbowałem zamówić zestaw dysz do pracy palnika z gazem
    butlowym (bo ziemnego nie mam).
    No i odbiłem się od ściany. Autoryzowany serwis w Gdyni powiedział, że bez
    problemu mi to wymienią, ale muszę dostarczyć dysze. Ale z centrali Teki w
    Wa-wie dostałem opowiedź, że ???nie mają możliwości??? sprowadzenia dysz z
    oddziału w Niemczech, a jak potrzebuję to mam sobie sam zamówić od Niemców.
    Zamówić próbowałem, ale na zamówienie po agielsku żadnej odpowiedzi od
    naszych sąsiadów nie dostałem.
    W instrukcji podane są typy tych dysz, ale oznaczenie jest m.in. literowe
    (pewnie jakieś typowe oznaczenie Teki). Moje pytania o rozmiary wskazanych
    dysz centrala w Wa-wie olała, więc nie wiem czy nie wiedzą, czy nie chcą
    powiedzieć.

    Generalnie żałuję, że nie kupiłem Siemensa. Oni mają w Polsce pełną ofertę
    swoich produktów. I w razie problemów jest jakoś przyjemniej - przynajmniej
    próbują pomagać.

    Pozdr.
    Krzysiek

  • 9. Data: 2010-11-15 13:20:13
    Od: a...@o...eu

> [...]
    urz&#177;dzenie,
    > ale w polskiej dystrybucji brak. Kupi&#179;em wi&#234;c z niemieckiej oferty Teki,
    a w
    > centrali w Warszawie próbowa&#179;em zamówi&#230; zestaw dysz do pracy palnika z
    gazem
    > butlowym (bo ziemnego nie mam).
    > No i odbi&#179;em si&#234; od ciany. Autoryzowany serwis w Gdyni powiedzia&#179;,
    &#191;e bez
    > problemu mi to wymieni&#177;, ale musz&#234; dostarczy&#230; dysze. Ale z centrali
    Teki w
    > Wa-wie dosta&#179;em opowied&#188;, &#191;e ???nie maj&#177; mo&#191;liwoci???
    sprowadzenia dysz z
    > oddzia&#179;u w Niemczech, a jak potrzebuj&#234; to mam sobie sam zamówi&#230; od
    Niemców.
    > Zamówi&#230; próbowa&#179;em, ale na zamówienie po agielsku &#191;adnej odpowiedzi
    od
    > naszych s&#177;siadów nie dosta&#179;em.
    > W instrukcji podane s&#177; typy tych dysz, ale oznaczenie jest m.in. literowe
    > (pewnie jakie typowe oznaczenie Teki). Moje pytania o rozmiary wskazanych
    > dysz centrala w Wa-wie ola&#179;a, wi&#234;c nie wiem czy nie wiedz&#177;, czy nie
    chc&#177;
    > powiedzie&#230;.
    >
    > Generalnie &#191;a&#179;uj&#234;, &#191;e nie kupi&#179;em Siemensa. Oni maj&#177;
    w Polsce pe&#179;n&#177; ofert&#234;
    > swoich produktów. I w razie problemów jest jako przyjemniej - przynajmniej
    > próbuj&#177; pomaga&#230;.
    >
    > Pozdr.
    > Krzysiek

    A jak wychodzi porównanie:
    1. Teka płyta indukcyjna IR 641 ok. 1300 zł
    2. Electrolux płyta indukcyjna EHD 60020P ok. 1300 zł
    Lub co innego polecacie wybrać w takiej cenie do ok. 1500zł

  • 10. Data: 2010-11-15 14:17:58
    Od: Tomek <n...@n...podaje.pl>

    W dniu 2010-11-15 14:20, a...@o...eu pisze:
    > A jak wychodzi porównanie:
    > 1. Teka płyta indukcyjna IR 641 ok. 1300 zł
    > 2. Electrolux płyta indukcyjna EHD 60020P ok. 1300 zł
    > Lub co innego polecacie wybrać w takiej cenie do ok. 1500zł

    Pewnie niewielu jest użytkowników tych obu płyt jednocześnie,
    więc stos odpowiedzi się nie nastawiaj :)

    Mam IR 641 i mogę ją śmiało polecić, ale najlepiej sprawdź sam :
    na ceneo masz 74 opinie jej temat - zobacz czy któraś z wad tam
    opisanych będzie ci przeszkadzać ...

    --
    Tomek