  • 11. Data: 2010-11-15 16:15:42
    Temat: Re: Kuchnia do zabudowy
    Od: "Adax" <a...@o...eu>

    > Pewnie niewielu jest u&#191;ytkowników tych obu p&#179;yt jednoczenie,
    > wi&#234;c stos odpowiedzi si&#234; nie nastawiaj :)
    >
    > Mam IR 641 i mog&#234; j&#177; mia&#179;o poleci&#230;, ale najlepiej sprawd&#188;
    sam :
    > na ceneo masz 74 opinie jej temat - zobacz czy która z wad tam
    > opisanych b&#234;dzie ci przeszkadza&#230; ...
    >
    > --
    > Tomek

    Wielkie dzięki!
    Na Ceneo mamy właściwie same plusy tej płyty :) -aż podejrzane ;)
    W takim razie pytania do użytkownika IR 641:
    1. Jakie minusy wg Ciebie ma ta płyta?
    2. Czy ma dobre sterowanie, itp?
    3. Czy wg Ciebie nie jest to przestarzały model -ma już kilka lat (bez obrazy :)
    4. Czy brak obwoluty wokoł płyty jest wg Ciebie wadą czy zaletą
    5. czy funkcja Booster nie jest wg Ciebie za głośna?
    6. czy sygnały dźwiękowe nie są zbyt głośne i czy można je wyłączyć?
    Pozdawiam!

  • 12. Data: 2010-11-16 08:34:27
    Od: Tomek <n...@n...podaje.pl>

    W dniu 2010-11-15 17:15, Adax pisze:
    > W takim razie pytania do użytkownika IR 641:
    > 1. Jakie minusy wg Ciebie ma ta płyta?
    Inna kolejność sterowania polami grzejnymi niż poprzednia płyta. W tej
    zewnętrznymi sensorami steruje się polami grzejnymi z przodu - moja
    poprzednia sterowała tylnymi - i czasami się gubię ;)

    No i popiskuje jak pozostawi np. ścierkę na sensorach. Za bardzo nie
    wiem po co taka funkcjonalność.

    > 2. Czy ma dobre sterowanie, itp?
    Możliwe że slider'y były by wygodniejsze, bo dawały by możliwość
    szybkiego ustawienia mocy na 50%. A tak to teraz trzeba z 5 razy na
    przycisk nacisnąć. Na pewno nie potrzebne mi więcej niż te 10 poziomów
    mocy, bo np. ciężko dostrzec różnicę pomiędzy grzaniem na 3 a na 4

    > 3. Czy wg Ciebie nie jest to przestarzały model -ma już kilka lat (bez obrazy:)
    Jak im się udał model to po co go zmieniać? (na stronie teki ten model
    nadal jest zaznaczony jako "New"). I tak planuję ją używać przez
    następne 15 lat, więc rok w tą czy tamtą różnicy mi nie robi.
    Tu chodzi o proste grzanie - żadnej rewolucji w energooszczędności tu
    nie przewiduję. Poza tym jak poczytasz forum - wszyscy wzdychaja za tymi
    starymi pralkami/lodówkami co potrafiły działać dłużej niż długość
    gwarancji.

    > 4. Czy brak obwoluty wokoł płyty jest wg Ciebie wadą czy zaletą
    Na plus - łatwo się ściera wszelkiego rodzaju śmieci. Jeszcze mi nic
    nigdy tak nie wykipiało żeby się rozlało aż na blat

    > 5. czy funkcja Booster nie jest wg Ciebie za głośna?
    Jest słyszalna - no i dobrze - przynajmniej wiem że płyta działa. Ale i
    tak jest o wiele cichsza niż syk w kuchence gazowej.

    > 6. czy sygnały dźwiękowe nie są zbyt głośne i czy można je wyłączyć?
    mogła by być cichsza - ale prawdę mówiąc jak ustawiam timer, to mi aż
    tak nie przeszkadza że przyzywa mnie prawie jak budzik. Na szczęście w
    domu nikt nie z tej funkcji o północy nie korzysta :)
    Natomiast pipkanie potwierdzające wybór opcji mi wcale nie przeszkadza.
    --
    Tomek

  • 13. Data: 2010-11-16 13:46:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adax wrote:

    > Wielkie dzięki!
    > Na Ceneo mamy właściwie same plusy tej płyty :) -aż podejrzane ;)
    > W takim razie pytania do użytkownika IR 641:

    mam ją od roku z okładem

    > 1. Jakie minusy wg Ciebie ma ta płyta?

    wg mnie nie posiada minusów

    > 2. Czy ma dobre sterowanie, itp?

    wg mnie sterownaie jest OK

    > 3. Czy wg Ciebie nie jest to przestarzały model -ma już kilka lat
    > (bez obrazy :)

    Czyli sprawdzony :)

    > 4. Czy brak obwoluty wokoł płyty jest wg Ciebie wadą czy zaletą

    imho to jest zaleta.

    > 5. czy funkcja Booster nie jest wg Ciebie za głośna?

    nie jest głośna :)

    > 6. czy sygnały dźwiękowe nie są zbyt głośne i czy można je wyłączyć?

    nie sa głośne, nie wiem czy można je wyłączyć

    generalnie sygnały są rzadkim zjawiskiem i są to pojedyncze pipnięcia.

  • 14. Data: 2010-11-16 14:07:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomek wrote:
> [...]
    > Możliwe że slider'y były by wygodniejsze, bo dawały by możliwość
    > szybkiego ustawienia mocy na 50%. A tak to teraz trzeba z 5 razy na

    można trzymać paluchem dłużej :)

    > Na pewno nie potrzebne mi więcej niż te 10 poziomów
    > mocy, bo np. ciężko dostrzec różnicę pomiędzy grzaniem na 3 a na 4

    imho poziomy nie są funkcją proporcjonalną i bardzo dobrze.

    przy małych garnuszkach widać różnicę

    cenna jest też funkcja podtrzymania "o" jadąca minimalna mocą.

    > Jest słyszalna - no i dobrze - przynajmniej wiem że płyta działa. Ale
    > i tak jest o wiele cichsza niż syk w kuchence gazowej.

    Wiele zależy od garnka (imho to słychac raczej wodę gotującą sie jak diabli.