  • 21. Data: 2010-01-08 15:30:38
    Temat: Re: Kupno zadluzonego domu - jak to zrobic?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Przy tak skomplikowanym temacie trzeba poważnie przewałkować różne
    > zagadnienia, poszperać, zrobić projekty umów, poczytać kupę dokumentów.
    > Jaki radca zrobi to za 100zł? Chyba wolontariusz na studiach.

    Chyba nie rozróżniasz pojęcia porada prawna od prowadzenia sprawy.

  • 22. Data: 2010-01-08 15:38:14
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-01-08 16:30, Boombastic pisze:

    > Chyba nie rozróżniasz pojęcia porada prawna od prowadzenia sprawy.

    Porada-dobra rzecz. Od tego są kumple i teściowa.

    ________MAT_______

  • 23. Data: 2010-01-09 14:41:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 08 Jan 2010 10:26:50 +0100, WRonX napisał(a):

    > oborze! Tu tez jestes?! :)
    > To jak znasz jakiegos prawnika od takich rzeczy, poprosze o namiar :)

    Dowolny radca prawny. Naprawdę to nie boli. Weź książkę telefoniczną i
    poobdzwaniaj prawników, niech Ci powiedzą ceny.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 24. Data: 2010-01-09 14:42:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 08 Jan 2010 14:41:11 +0100, Lagod napisał(a):

    > Porada prawna za 100 złoty przy kupnie zadłużonego domu? Kpisz sobie. To
    > lepiej już iść po darmową poradę-też bezwartościowa a 100zł w kieszeni
    > zostanie.

    Porada prawna jest dobra na początek. To takie rozpoznanie tematu. Między
    innymi pozwala na oszacowanie czy jest w ogóle sens się w dana imprezę
    bawić. Co więcej, po takowej prawnik może również podać koszty
    przeprowadzenia formalnego całej papierologii.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 25. Data: 2010-01-09 14:43:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 08 Jan 2010 16:38:14 +0100, Lagod napisał(a):

    > Porada-dobra rzecz. Od tego są kumple i teściowa.

    Jak widze do prawników podchodzisz tak, jak Kiki do wykonawców.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 26. Data: 2010-01-12 08:00:50
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    > Jak widze do prawników podchodzisz tak, jak Kiki do wykonawców.

    A nie wiem. Chyba tak jak ty: "Porada prawna jest dobra na początek. To
    takie rozpoznanie tematu." Ale to za mało.