  • 11. Data: 2013-12-29 13:52:58
    Temat: Re: Lampa UV w lodówce?
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2013-12-29 09:43, saskatchewan pisze:

    > Dlatego polecam
    Zapodaj jakieś szczegóły...

  • 12. Data: 2013-12-29 14:37:06
    Od: "saskatchewan" <t...@t...pl>

    > Zapodaj jakieś szczegóły...

    Kupiłem kiedyś w biedronce.
    Małe pudełeczko na 3 AA.
    Działa od tylu lat niezawodnie.
    Niedawno były na allegro ,obecnie jakoś nie zauwazyłem.
    Genialnie likwiduje zapachy .

  • 13. Data: 2013-12-29 17:37:12
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-12-29 14:37, saskatchewan pisze:

    > Kupiłem kiedyś w biedronce.
    > Małe pudełeczko na 3 AA.
    > Działa od tylu lat niezawodnie.
    > Niedawno były na allegro ,obecnie jakoś nie zauwazyłem.
    > Genialnie likwiduje zapachy .

    Babcini wynalazek zwany sodą rozsypany na talerzu też to robi.

  • 14. Data: 2013-12-29 17:54:48
    Od: "saskatchewan" <t...@t...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

    > Babcini wynalazek zwany sodą rozsypany na talerzu też to robi.

    I ma takie same właściwości jak ozon ?

  • 15. Data: 2013-12-29 18:21:35
    Od: Frez <f...@g...com>

    > Babcini wynalazek zwany sodą rozsypany na talerzu też to robi.
    Podobnie jak zmielona kawa.. Ale na robale nie dziala;-)

  • 16. Data: 2013-12-29 18:39:40
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 29 Dec 2013 18:21:35 +0100, Frez napisał(a):

    > Podobnie jak zmielona kawa.. Ale na robale nie dziala;-)

    Za to boraks - i owszem. I nie tylko na robale :-)
    http://www.ekorodzice.pl/posty524,6465,kwas-borowy-z
    astosowanie.html
    Kupuje się go w Allegro. Jak zresztą wszystko ;-PPP
    --
    XL

  • 17. Data: 2013-12-30 08:51:58
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    Zakonspirowany <x...@g...com> napisał(a):

    >Na wszystkim się rozwija/we wszystkim znajduje się od początku. W
    >większości przypadków niegroźny. Ale coś nadpsutego, co jeszcze
    >wyglądało dobrze, potrafi ładnie przegonić. Zresztą kliknij sobie w
    >link, który wrzuciłem post wyżej, bo o to chyba mniej-więcej chodzi.
    >Technologia (i to tania) jest, więc trochę dziwne, że producenci jeszcze
    >tego nie wprowadzili. Np. z wyborem, które półki oświetlane, które nie,
    >itede.

    Moze problemem jest to, ze taka lampa zabija zbyt wiele.
    Czesc bakterii jest w jedzeniu czlowiekowi potrzebna.

  • 18. Data: 2013-12-31 11:46:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zakonspirowany wrote:

    > Nie obchodzę świąt i chyba bym musiał zdurnieć do reszty, by się
    > ożenić. :) Zresztą moja potencjalnie-ewentualna żona chodzi dopiero
    > do jakiejś podstawówki. :]

    no racja bo jakbyś chciał teraz wziąć ślub to byś potrzebował zgody rodziców
    albo opiekunów prawnych ;-)

  • 19. Data: 2013-12-31 11:47:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

  • 20. Data: 2013-12-31 12:32:20
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 Dec 2013 11:47:45 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    astosowanie.html

    > ludzei co wy za syf w lodówkach trzymacie :)

    Zupełnie jak z tym księdzem, co "zna przypadki". Zaraz go o pedofilię
    posądzono :->
    --
    XL