  • 11. Data: 2011-02-21 21:15:42
    Temat: Re: Magnetyczny uchwyt na mydło
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Aicha" <b...@t...ja> wrote in message
    news:ijuid6$143$1@news.onet.pl...

    > Sklepy z drobnym AGD?

    > Potwierdzam :) Ale podstawę mocowaną do ściany/kafelek trzeba mieć.

    Gdzieś leży w rupieciach. Używam dozowników, nad umywalką mam dwa
    podwójne - mydła o różnym zastosowaniu i dlatego nie widzę magnesów... A tak
    naprawdę to mydło było brudne w okolicy kapsla...

  • 12. Data: 2011-02-21 21:45:31
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-02-21 22:11, Panslavista pisze:

    > Z syfonu? Merida? Nie mam problemu.

    Z rąk!

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
    Jak nie pisać po angielsku

  • 13. Data: 2011-02-22 01:19:52
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

    > Z rąk!

    Hm, ,jest z odżywką.

  • 14. Data: 2011-02-22 03:02:32
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Panslavista <p...@i...pl> napisał(a):

    > "Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

    > Hm, ,jest z odżywką.

    Głowe sobie nim myj. Może odżywka do środka przeniknie i zacznie marszczyć to
    co pod czaszką.

  • 15. Data: 2011-02-22 03:25:56
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > Głowe sobie nim myj. Może odżywka do środka przeniknie i zacznie marszczyć
    > co pod czaszką.

    Ty masz pomarszczone jak srajtaśmę.