  • 1. Data: 2015-09-21 21:33:29
    Temat: Malować, czy nie malować?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Koleżanka małżonka chce malować chałupę.
    Ja bym się wstrzymał aż się sytuacja wyklaruje, bo nie wiem, czy
    Mahomety przyjdą, czy nie. Dla siebie jestem skłonny malować, ale jakby
    miał u mnie zamieszkać jakiś Ahmed, to pierniczę.
    Jak radzicie? Malować, czy zostawić? Trochę zakopcone od kominka jest,
    ale ogólnie jeszcze znośnie ;-)
    Jacek

  • 2. Data: 2015-09-21 23:18:21
    Temat: Re: Malować, czy nie malować?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jacek pisze tak:

> [...]
    > jakby miał u mnie zamieszkać jakiś Ahmed, to pierniczę.
    > Jak radzicie? Malować, czy zostawić? Trochę zakopcone od kominka

    Ech. My to mamy zawsze pod górkę.

    W Anglii to przyjdzie Polak, czynsz zapłaci, depozyt zapłaci, własne
    narzedzia przyniesie, wyszpachluje, wymaluje, zamki klamki kontakty
    ponaprawia, wytłumaczy co to styropian i szyby zespolone.

    A i wolnej chwili pasek rozrządu wymieni po kosztach.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2015-09-22 08:26:22
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-09-21 o 23:18, PiteR pisze:
> [...]
    > ponaprawia, wytłumaczy co to styropian i szyby zespolone.
    > A i wolnej chwili pasek rozrządu wymieni po kosztach.
    Gdzie tam pod górkę? Przyjdą ahmedy, małżonkę zaspokoją, a że przy tym
    syfu narobią i grosza nie zostawią? Coś za coś? Co do remontu, to na
    wspomnianą przeze mnie okoliczność malowanie sufitu powinno wystarczyć :->

    Maciek