  • 1. Data: 2012-02-22 12:32:05
    Temat: Malowanie scian i zabawy z kompresorem
    Od: "mk" <n...@w...pl>

    U znajomego stal sobie nigdy nie uzywany kompresor wraz z pistoletem do
    malowania. Postanowilem pozyczyc ten sprzet i cwicze :) Sprzet taki
    http://img135.imageshack.us/img135/1227/p1020713p.jp
    g +
    http://i42.tinypic.com/n6dq84.jpg Farbe rozcienczylem, tak, ze jest dosc
    rzadka i nie powinna niczego zatykac. No i nie za bardzo to wychodzi - mimo
    licznych prob regulacji cisnienia, pokretelek na pistolecie, nie potrafie
    uzyskac ladnego, szerokiego strumienia. Strumien jest wciaz zbyt mocno
    skupiony, sprawia to, ze maluje sie jak farba w sprayu. Ladny strumien ma
    pan tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=UBb5k0E2XOU ale pewnie ma
    profesjonalny sprzet za grube pieniadze. Czy to znaczy, ze na takim prostym
    amatroskim sprzecie nie da sie uzyskac nic ponad ten skupiony strumien czy
    tez cos zle robie? Doswiadczenia w tych sprawach nie mam praktycznie
    zadnego, moze ktos na cos naprowadzi?

    Pozdrowienia!

  • 2. Data: 2012-02-22 12:42:02
    Temat: Re: Malowanie scian i zabawy z kompresorem
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Ten na filmie kompresor zasysa farbę i już ją tłoczy specjalną tłokową
    sprężarką dostarczając pod cisnieniem do pistoletu.
    Komresor który masz to się wogóle nie nadaje do takich zastosowań.

    Marek

  • 3. Data: 2012-02-22 12:45:04
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "mk" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Doswiadczenia w tych sprawach nie mam praktycznie zadnego, moze ktos na cos
    >naprowadzi?

    Dobra rada: kup przyzwoity wałek i zobaczysz ze malowanie to prosta sprawa.
    A rozcieńczanie farby to bez sensu całkiem. Później będziesz chciał cos
    domalowac, poprawić itp i nie dobierzesz odcienia.
    Polecam taki- fajnie się nim maluje i nie chlapiesz dookoła:
    http://tablica.pl/oferta/walek-niekapiacy-nowy-compa
    rator-pudelko-walek-pojemnik-raczka-rozkladana-20-zl
    -IDhHxD.html
    W Biedronce byl kiedyś za 10 zł ale na allegro widzę tez niedrogie
    http://aukcjewp.wp.pl/listing.php/search?change_view
    =1&string=wa%C5%82ek+niekapi%C4%85cy&search_type=1&s
    hop=0&exclude=&location_radio=1&selected_country=1&d
    istance=1&postcode=&state=0&city=&prepareTime=0&pric
    e_from=&price_to=&category=0&order=t&view=gtext&buy=
    0&listing_sel=2&listing_interval=7&pay=0

    Kup i próbuj

  • 4. Data: 2012-02-22 14:11:44
    Od: "mk" <n...@w...pl>

    > Komresor który masz to się wogóle nie nadaje do takich zastosowań.

    No i wszystko jasne. Dzieki wielkie w takim razie za rozjasnienie sprawy.

    Pozdrowiania.

  • 5. Data: 2012-02-22 14:13:06
    Od: "mk" <n...@w...pl>

    > Dobra rada: kup przyzwoity wałek i zobaczysz ze malowanie to prosta
    > sprawa. [...]

    Tak tak, maluje wlasnie walkiem mieszkanie. Ale nawinal sie ten kompresor i
    chcialem sprobowac :) Dzieki.

  • 6. Data: 2012-02-22 15:37:19
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2012-02-22 13:32, mk pisze:
    > U znajomego stal sobie nigdy nie uzywany kompresor wraz z pistoletem do
    > malowania. Postanowilem pozyczyc ten sprzet i cwicze :) Sprzet taki
> [...]

    Popatrz na to: http://tiny.pl/hj31t
    Podłączasz go agregatu sprężarkowego (ważna wydajność w l/min) i
    malujesz na zasadzie jak hydrodynamicznym agregatem, bo sprężone
    powietrze wypycha farbę ze zbiornika, więc zasada działania ta sama co w
    hydrodynamicznym, tylko zamiast wytwarzać podciśnienie w urządzeniu,
    wytwarzasz nadciśnienie w zbiorniku z farbą.
    Ten pistolecik co pokazałeś to nie do ściany...

    ________MAT_______

  • 7. Data: 2012-02-23 07:49:49
    Od: Jacek <n...@g...com>

    http://www.tinyurl.pl?fhHDilf8

    Taki sprzęt miał gość na filmie.
    Cena coś koło 10 tys. zł

    Jacek

  • 8. Data: 2012-03-01 08:52:28
    Od: "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl>

> [...]
    > sprężarką dostarczając pod cisnieniem do pistoletu.
    > Komresor który masz to się wogóle nie nadaje do takich zastosowań.

    Fakt tam na filmie jest inaczej tryskana farba (sama farba pod ciśnieniem)
    ale w 100% nie zgodzę się że kompresor nie nadaje się.
    Zdziwiłbyś się do czego go wykorzystywałem i daje rade bez dwóch zdań.
    Malowanie też.
    I to nawet dysperbitem !!!!
    Owszem pistolet musi być odpowiedni - i to jest klucz do sukcesu anie
    kompresor do bani.

    Rafał