  • 1. Data: 2013-08-27 07:52:45
    Temat: Malowanie tapet
    Od: "wo_Ohoo!" <x...@g...com>

    Nie są to tapety z domu, ale z mieszkania, więc nie chciałbym temu
    poświęcać zbyt dużo czasu i środków.
    Widziałem tylko tyle, że się już odklejają i z pewnością wymagałyby
    gruntownego czyszczenia.
    Nie chcę ich zdzierać, bo nie wiem, ile tam będę mieszkał (właścicielka
    nie jest w stanie zdefiniować terminu, więc może być 10 jak i 100 miesięcy).
    Co zrobić w takiej sytuacji? Umyć mydłem do ścian i chrzanić, czy można
    jakoś lepiej?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 2. Data: 2013-08-27 08:32:34
    Temat: Re: Malowanie tapet
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    Podkleić, przetrzeć wilgotną gąbką żeby zebrać kurz i pomalować.

    Ania

  • 3. Data: 2013-08-27 11:08:36
    Od: "wo_Ohoo!" <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-27 08:32, czeremcha pisze:
    > Podkleić, przetrzeć wilgotną gąbką żeby zebrać kurz i pomalować.

    Kleić klejem do tapet, czy nadałby się jakiś inny, tańszy?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 4. Data: 2013-08-27 11:21:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 sierpnia 2013 11:08:36 UTC+2 użytkownik wo_Ohoo! napisał:
    > Kleić klejem do tapet, czy nadałby się jakiś inny, tańszy?
    Możesz klej z mąki zrobić jak nie masz kilku zł na klej do tapet. Tylko nie wiem czy
    mąka nie będzie droższa od gotowego kleju
    Klej do tapet kosztuje dosłownie kilka zł

  • 5. Data: 2013-08-27 11:48:48
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-08-27 11:08, wo_Ohoo! pisze:

    > Kleić klejem do tapet, czy nadałby się jakiś inny, tańszy?

    Na ślinę wychodzi najtaniej.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 6. Data: 2013-08-27 13:43:48
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2013-08-27 11:48, obywatel wolim uprzejmie donosi:

    > Na ślinę wychodzi najtaniej.

    I przynajmniej znalazłaby swoje pożyteczne zastosowanie.

  • 7. Data: 2013-08-27 14:20:23
    Od: "wo_Ohoo!" <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-27 11:48, wolim pisze:

    > Na ślinę wychodzi najtaniej.

    I takiej odpowiedzi chciałem! :)

    A poważniej: nie chodzi o cenę tylko o to, że ta tapeta odpada w kilku
    miejscach i bym został z całym wiadrem kleju...

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 8. Data: 2013-08-27 14:29:03
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-08-27 14:20, wo_Ohoo! pisze:

    > I takiej odpowiedzi chciałem! :)
    >
    > A poważniej: nie chodzi o cenę tylko o to, że ta tapeta odpada w kilku
    > miejscach i bym został z całym wiadrem kleju...

    http://allegro.pl/pronicel-klej-do-tapet-flizelinowy
    ch-i-winylowych-i3485671707.html

    Rozrabiasz 1/4 opakowania w obciętej butelce półtoralitrowej a resztę
    wyrzucasz albo zawijasz szczelnie w worek i zostawiasz na przyszłość.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 9. Data: 2013-08-27 14:30:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 sierpnia 2013 14:20:23 UTC+2 użytkownik wo_Ohoo! napisał:
    > A poważniej: nie chodzi o cenę

    "czy nadałby się jakiś inny, tańszy"

    >i bym został z całym wiadrem kleju...
    A kto tobie każe całe wiadro rozrabiac?
    Rozrób np pół szklanki. Albo jak faktycznie szkoda /tobie tych 6-8zł to zrób z mąki.
    Pisze powaznie. Bedzie trzymać.

  • 10. Data: 2013-08-27 14:40:34
    Od: "wo_Ohoo!" <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-27 14:30, Kris pisze:

    > "czy nadałby się jakiś inny, tańszy"

    > A kto tobie każe całe wiadro rozrabiac?
    > Rozrób np pół szklanki. Albo jak faktycznie szkoda /tobie tych 6-8zł to zrób z
    mąki. Pisze powaznie. Bedzie trzymać.

    Nie. 6-8 zł wydaję na jedno piwko.
    Nie szkoda. Tylko myślałem, że to droższa zabawa itd.
    Butaprenem tapet bym nie kleił. Raczej czymś do drewna.
    Ale jak brat sobie kleił ściany, to kupił klej produkcji Henkel i
    zapłacił bodajże 35 zł.

    --