  • 61. Data: 2010-11-10 07:27:31
    Temat: Re: Mały dom, tańszy od kawalerki
    Od: KOMTUR <k...@a...przed.maupa.pl>

    W dniu 2010-11-08 20:15, Tomasz Finke pisze:

    > Idea niby fajna, ale efektem jej rozpowszechnienia byłoby powstanie
    > zwyczajnych slumsów i to na najlepszych gruntach w centrach wielkich
    > miast.

    CZemu zaraz slamsy?

    W Gdańsku na wielu ogrodkach dzialkowych tak jest, sa wielkie altany
    gdzie ludzie mieszkaja calorocznie. Mi to jakos nie przeszkadza.

    POzdrawiam

    KOMTUR

  • 62. Data: 2010-11-10 08:02:18
    Temat: Re: Maly dom, tanszy od kawalerki
    Od: BK <b...@g...com>

    On 9 Lis, 23:07, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > A kiedy zalało Wilanów? Pewnie jakieś 70 lat temu i od tamtej pory ani razu.
    >
    > --
    > animka

    Jak by zalewalo co roku to nawet najwiekszy glupek sie nie pobuduje.
    Jak zalewa raz na 50 czy 100 lat to buduja sie Ci co licza, ze sie nie
    zlapia na to zalanie. Tylko co za roznica dla czlowieka, ktorego
    zaleje czy zalewa raz na 20, 50 czy 100 lat?

    W tym roku bylo blisko zeby Zawady zalalo. Wielu ludzi sobie
    uswiadomilo, ze to ze od 70 lat nie bylo tam powodzi nie znaczy, ze
    jej juz nigdy nie bedzie.

    Na terenach zalewowych nie powinno sie budowac i juz.

  • 63. Data: 2010-11-10 10:33:24
    Temat: Re: Mały dom, tańszy od kawalerki [CROSSPOST]
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Jan Werbinski wrote:
    > Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > Burackie jest dyskutowanie nie przedstawiając się.

    Wyciąłeś mój podpis. Napisałeś mało gramatycznie.
    I jeszcze uważasz, że mój nick jest gorszy od Twojego nazwiska ?

    Przy okazji: nie dyskutuję z Tobą. Oceniam tylko Twoje zachowanie.

    witrak()

  • 64. Data: 2010-11-10 10:47:10
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Kamil Jońca wrote:

    > Jakaś bzdura. Normalny czytnik
    > a) wyświetla grupy na które została wysłana wiadomość
    > b) sygnalizuje, że wiadomość idzie na więcej grup.
    >
    > Pytanie, czy przypadkiem burakiem nie jest człowiek używający ułomnego
    > czytnika i wyzywający innych.
    > KJ

    Facet spamuje grupę, korzystając z prymitywnych pretekstów,
    właściwie chyba tylko po to, aby reklamować witrynę. W jego
    wątkach rzadko kiedy bierze ktoś z p.b.b - lecą głównie wypowiedzi
    z p.b.wgpw.
    A Tobie nie podoba się mój czytnik - zabawne...

    Poza tym powinieneś wiedzieć, czym różni się obrzucanie epitetami
    człowieka od oceniania jego zachowania. Dla ułatwienia zrozumienia
    tej różnicy zwracam Ci uwagę, że nazwanie kogoś "burakiem" to nie
    to samo, co określenie "burackim" jakiegoś konkretnego zachowania
    tej osoby, również z prawnego punktu widzenia. Warto, abyś o tym
    pamiętał.

    witrak()

  • 65. Data: 2010-11-10 10:57:44
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    > z p.b.wgpw.
    > A Tobie nie podoba się mój czytnik - zabawne...

    Moją witrynę? Że ja reklamuję???
    Widziałeś datę ostatniej aktualizacji???

> [...]
    > to samo, co określenie "burackim" jakiegoś konkretnego zachowania
    > tej osoby, również z prawnego punktu widzenia. Warto, abyś o tym

    Czyli mogę powiedzieć, że jesteś burackim nieburakiem?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 66. Data: 2010-11-10 10:59:13
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Wyciąłeś mój podpis. Napisałeś mało gramatycznie.
    > I jeszcze uważasz, że mój nick jest gorszy od Twojego nazwiska ?

    Podpisy się wycina zgodnie z netykietą, której chcesz uczyć trollu.

    > Przy okazji: nie dyskutuję z Tobą. Oceniam tylko Twoje zachowanie.

    Ucz kultury u siebie. Na polu.

  • 67. Data: 2010-11-10 11:14:53
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Jan Werbinski wrote:
    > Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > Podpisy się wycina zgodnie z netykietą, której chcesz uczyć trollu.

    Generalnie każdy powinien rozumieć zasady, gdy się na nie
    powołuje. Nie wycina się *niczego* z czym się polemizuje, albo co
    się ocenia, czy krytykuje.
    Pisząc o nieprzedstawianiu się po wycięciu mojego podpisu,
    sugerowałeś, że nie podpisałem postu.

    A przy okazji - na tej samej zasadzie, mógłbym się wyśmiewać z
    Twojego pseudonimu...

    EOT

    witrak()

  • 68. Data: 2010-11-10 11:26:35
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "witrak()" <w...@h...com> writes:

    [...]

    > Facet spamuje grupę, korzystając z prymitywnych pretekstów,

    Ale ja nie oceniam jego wypowiedzi merytorycznie. Też uważam, że w
    większości są denne i nie chce mi się w nich za bardzo uczestniczyć.

    > właściwie chyba tylko po to, aby reklamować witrynę. W jego
    > wątkach rzadko kiedy bierze ktoś z p.b.b - lecą głównie wypowiedzi

    Co widać na przykładzie tego wątku :P

    > z p.b.wgpw.
    > A Tobie nie podoba się mój czytnik - zabawne...

    Wiesz. Ja pamiętam czasy, że burackim było pisanie z pliterkami. Bo
    czyjś angielski czytnik nie mógł tego przeczytać. I jakoś tak mi się
    skojarzyło ...

> [...]
    > tej różnicy zwracam Ci uwagę, że nazwanie kogoś "burakiem" to nie
    > to samo, co określenie "burackim" jakiegoś konkretnego zachowania

    Znaczy nie-burak może się buracko zachowywać i nie zostaje burakiem? Bo
    czegoś nie rozumiem :P
    KJ

    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 69. Data: 2010-11-10 11:28:31
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "witrak()" <w...@h...com> writes:

    [...]

> [...]

    Co widać na przykładzie tego wątku :P

    > z p.b.wgpw.
    > A Tobie nie podoba się mój czytnik - zabawne...

    Wiesz. Ja pamiętam czasy, że burackim było pisanie z pliterkami[1]. Bo
> [...]

    > to samo, co określenie "burackim" jakiegoś konkretnego zachowania

    Znaczy nie-burak może się buracko zachowywać i nie zostaje burakiem? Bo
    [1] - na grupach pl.

  • 70. Data: 2010-11-10 12:24:23
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik marko1a napisał:

    > Wspomniałes o domu dużej wartości i w atrakcyjnym miejscu? Takie domy
    > sprzedaje się bardzo trudno i na sztuki w skali roku. Często trzeba mocno
    > zaniżyć wartość sprzedaży poniżej zysku aby znalazł się łaskawca i to
    > kupił. To nie paczka bułek.

    Nie łapię w końcu o co temu Werbińskiemu chodzi...

    Dom wybudowany nielegalnie na terenach do tego nie przeznaczonych ma być
    tańszy od domu wybudowanego legalnie i zgodnie z literą prawa...? Tylko
    dla tego, że ten pierwszy będzie tańszy o koszt zakupu działki...? A na
    ten drugi, dlatego, że jest droższy ma być straszliwy kredyt hipoteczny,
    który zniewala na ileś tam lat...?

    No bzdura jakaś. A niby dom wybudowany na ogrodkach działkowych 'na
    lewo' w którym miejscu byłby tańszy od legalnie postawionego...?

    Może chodzi o to, że na budowę takiego domu żaden bank nie da
    kredytu...? Bo nie da !!!

    A może o to, że niby to koszty załatwiania papierkologii są bardzo
    wysokie...? Nie są - zaledwie kilka tysięcy złotych, co stanowi może dwa
    procent całej inwestycji... :-)

    No to może wreszcie koszty zakupu działki...? No to załóżmy, że działka
    kosztuje pięćdziesiąt..., no może sto tysięcy... papierkologia jeszcze -
    zgrubnie licząc dziesięć tys. Mamy sto dziesięć tysięcy i o tyle jest
    faktycznie tańszy dom na działkach wybudowany nielegalnie.

    Jest jednak druga strona medalu. Jak ktoś decyduje się na dom na
    działkach, to... w każdej chwili mogą mu go nakazać zbużyć - to po
    pierwsze, nie ma właściwej infrastruktury potrzebnej do funkcjonowania
    takiego domu - sieć wodociągowa, kanalizacyjna, telekomunikacyjna,
    drogowa... To są rzeczy na prawdę potrzebne i to bez względu na to, czy
    budujesz dom mały - kilkadziesiąt m2, czy ogromny - 500 m2.

    Skoro kolega Werbiński tak bardzo promuje tanie budownictwo, to niech
    zda sobie sprawę, że owo 'tanie' w jego rozumieniu znaczy bardzo drogie
    - nie koniecznie w sensie finansowym.

    Wolę mieć jakiś tam kredyt hipoteczny i własny dom jako alternatywę do
    wynajmowanego mieszkania - z którego też przecież by mnie wylali gdybym
    nie płacił, niż wydać dwieście, czy trzysta tysięcy na 'niepewne'
    stawiając dom na ogródkach działkowych bez odpowiednich zezwoleń i
    nielegalnie...

    Coś od tyłu to myślenie :-DDD

    pozdr.
    robercik-us