  • 11. Data: 2013-03-13 16:24:07
    Temat: Re: Mapa do celów projektowych - brak skrzynki prądowej na działce
    Od: Edyward <b...@i...pl>

    Wydaje mi się, że konieczna jest rozbudowa sieci bo obecnie Tauron musi podciągnąć
    około 80m linii wzdłuż drogi do której przylega moja działka (mam wyznaczone miejsce
    na mapi zasadniczej gdzie będzie skrzynka). Chodzi mi głównie o to czy architekt może
    zaprojektować wszystkie media woda, prąd jeśli obecnie wiem gdzie one będą, a nie ma
    ich obecnie na 'mapie do celów projektowych'.