  • 1. Data: 2013-03-13 13:24:38
    Temat: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/688271,tsunam
    i_cenowe_nadciaga_za_wywoz_smieci_zaplacimy_3_4_razy
    _wiecej_a_nikt_nie_wie_dlaczego.html

    lub skrócony link: http://tnij.org/uxel

  • 2. Data: 2013-03-13 13:38:30
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości

    > http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/688271,tsunam
    i_cenowe_nadciaga_za_wywoz_smieci_zaplacimy_3_4_razy
    _wiecej_a_nikt_nie_wie_dlaczego.html

    > lub skrócony link: http://tnij.org/uxel

    Spoko, Ergie mowi, ze to tylko na poczatek.
    Pozniej bedzie drozej. :-)

    Z ciekawosci, gdzies slyszalem, ze we Wloszech zdaje sie jest jakas zadyma
    bo ktos kradnie smieci.
    Moj sasiad z pracy zawiozl dzis 200kg papierow i wzial za to 70zl. Za
    plastiki tez placa. Mimo, ze smieci to biznes my mamy drozej. No ale te lasy
    i super turbo wysypiska smieci z kosmiczna technologia maja byc, co
    oczywiscie tlumaczy wzrost cen.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2013-03-13 13:42:58
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]
    > plastiki tez placa. Mimo, ze smieci to biznes my mamy drozej. No ale te
    > lasy i super turbo wysypiska smieci z kosmiczna technologia maja byc, co

    Wszystko za co zabiera się rząd to kończy się źle,
    to z góry skazane jest na niepowowdzenie a głowny zamiar to wyciągnięcie
    pieniędzy od podatników, których im wiecznie będzie mało.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-03-13 14:14:39
    Temat: Re: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacj? dla Ergiego, zwolennika ustawy ?mieciowej
    Od: kadafi <...@...a>

    W Portugalii firmy śmieciowe żądają od państwa uznanie grzebania w
    śmietnikach za kradzież ich własności. My musimy segregować w celu
    ułatwienia firmom śmieciowym zwiększenia zysków jeszcze im płacąc
    kolosalne stawki. Takie państwo, takie władze.Taki biznes.

    Dowód: http://gps65.salon24.pl/489698,portugalczycy

  • 5. Data: 2013-03-13 14:22:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    > My musimy segregować w celu
    >
    > ułatwienia firmom śmieciowym zwiększenia zysków jeszcze im płacąc
    >
    > kolosalne stawki. Takie państwo, takie władze.Taki biznes.
    Tak z ciekawości:
    W Portugali wywożą za darmo, płaca mieszkańcom za śmieci czy mieszkańcy płaca za
    wywówz?

  • 6. Data: 2013-03-13 15:41:21
    Temat: Na innny temat
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    To jest ekstra
    http://www.forbes.pl/portugalczycy-wystawili-tysiace
    -faktur-na-nazwisko-premiera,artykuly,139710,1,1.htm

  • 7. Data: 2013-03-13 20:33:11
    Temat: Re: Na innny temat
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-03-13 15:41, 4CX250 pisze:
    > To jest ekstra
    > http://www.forbes.pl/portugalczycy-wystawili-tysiace
    -faktur-na-nazwisko-premiera,artykuly,139710,1,1.htm

    Bardzo fajne.

    Włoski strajk w wykonaniu narodu. Czuję, że i u nas wkrótce pojawią się
    odpowiednie do naszej sytuacji pomysły.

    --
    MN

  • 8. Data: 2013-03-13 21:03:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 marca 2013 15:41:21 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:
    > To jest ekstra
    >
    > http://www.forbes.pl/portugalczycy-wystawili-tysiace
    -faktur-na-nazwisko-premiera,artykuly,139710,1,1.htm

    Ciekawa, pomysłowa konstrukcja:
    "Od 1 stycznia br. działające w Portugalii placówki hotelarskie, zakłady
    gastronomiczne, salony fryzjerskie i warsztaty samochodowe są zobowiązane do
    wystawiania każdemu klientowi faktur. Na ich podstawie konsumenci mają prawo do
    5-procentowego zwrotu podatku od towarów i usług."

  • 9. Data: 2013-03-13 23:03:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 13:03:22 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

    -faktur-na-
    nazwisko-premiera,artykuly,139710,1,1.html

> [...]
    > zobowiązane do wystawiania każdemu klientowi faktur. Na ich podstawie
    > konsumenci mają prawo do 5-procentowego zwrotu podatku od towarów i

    a jak nie wystawią to klienci mają podatek 0%
    To bez sensu.
    Chyba że doprowadzą ich do takiej sraczki na widok policji finansowej jak
    we Włoszech

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2013-03-14 09:04:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 marca 2013 23:03:38 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > a jak nie wystawią to klienci mają podatek 0%

    A jak nie wystawia a ich US drapnie to z torbami puszcza;((
    > Chyba że doprowadzą ich do takiej sraczki na widok policji finansowej jak
    > we Włoszech
    Tak to ma pewnie działać