  • 11. Data: 2013-11-30 22:01:28
    Temat: Re: Maszynka Zelmer do mielenia 687.5 czy 887.5 ?
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 29 listopada 2013 22:32:00 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
    ścięgna zmielić z nie tylko cielęcinę.

    > Dupek.
    >
    > --
    >
    > XL
    >
    > "Przypadek - to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

    mąż wie że go tak publicznie nazywasz?

  • 12. Data: 2013-11-30 23:31:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 30 Nov 2013 13:01:28 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    ścięgna zmielić z nie tylko cielęcinę.

    > mąż wie że go tak publicznie nazywasz?

    A kiedy to ślub brałeś ze mną? - coś mi umknęło?
    :-]
    --
    XL

  • 13. Data: 2013-12-01 00:23:19
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 30 listopada 2013 23:31:18 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
    >
    > --
    >
    > XL
    >
    > "Przypadek - to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

    Nie jestem niewidomy. Takie szpetne babsko tylko ślepy może używać.

  • 14. Data: 2013-12-01 16:00:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 30 Nov 2013 15:23:19 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    ścięgna zmielić z nie tylko cielęcinę.

    > Nie jestem niewidomy. Takie szpetne babsko tylko ślepy może używać.

    Są gusta i guściki 3-)
    --
    XL

  • 15. Data: 2013-12-01 18:50:32
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu piątek, 29 listopada 2013 14:23:43 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Jak jest ostry nóż i sitko to każda, z ręczną włącznie, bez cofania da radę ścięgna
    zmielić z nie tylko cielęcinę.

    To Twoja sprawa czy dasz czy nie. Jak napisałem: mnie taka funkcja potrzebna więc
    wybrałbym inną.
    Ty masz swoje potrzeby, ktoś tam potrzebuje większą komorę.
    Urządzenie dobiera się do potrzeb użytkownika.

    --
    ZZ@private

  • 16. Data: 2013-12-25 13:12:03
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-11-29 11:00, krak pisze:
    > czy brać którąkolwiek?

    Żaden Zelmer. Jak urządzenie będzie niedomagać to serwis fabryczny
    udowodni Ci, że tak ma być. Przerabiałem to z sokowirówką...

    --
    radar