  • 1. Data: 2013-11-21 23:44:23
    Temat: piekarniki Amica
    Od: gary <g...@g...pl>

    niech mnie ktoś oświeci
    czym się różni I-Cool Front od ultrazimy front w piekarnikach Amiki do
    zabudowy.
    Funkcja zimnej szyby jest ponoć zakodowana w typie piekarnika jako
    litera "J" np.
    10143.4TdDbHaOQaVJXSp
    nie ma tej litery mimo to piekarnik ma potrójna szybę i otwory w
    drzwiczkach
    Dziewczynka na infolinii producenta do której udało mi się dodzwonić
    wyjaśniła że to potrójna szyba i otwory zapewniające obieg powietrza
    chłodzącego.
    Kiedy sprawdziłem że w wariancie 10143.4TdDpHaOQaXSp (bez "J")
    też jest potrójna szyba, wtedy stwierdziła że faktycznie w innych
    modelach nawet z "J" nie ma potrójnych szyb i widocznie ten zimny front
    polega na czymś innym.
    (???????)
    Takiej niekompetencji dawno nie widziałem.

    Może ktoś kupował te produkty (albo je sprzedaje :) i jest lepiej
    obeznany w tym temacie.
    Pozdr. Gary