  • 11. Data: 2019-11-21 13:24:57
    Temat: Re: Matowe obrawy świetlne
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-11-20 o 17:54, SpiskowyMocny pisze:

    > Opowiadasz najbardziej prymitywną propagandę na temat pseudo
    > energooszczędności świetlówek i LEDów. Zapewniam cię że 100W żarówka
    > pobiera tyle samo prądu co 100W LED.
    Proponuję leczenie na nogi, bo na głowę już za późno.
    Bzdury jakie pociskasz są niewarte nawet komentowania.

    --
    Janusz

  • 12. Data: 2019-11-21 15:26:00
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    W dniu 2019-11-21 o 13:24, Janusz pisze:

    > Proponuję leczenie na nogi, bo na głowę już za późno.
    > Bzdury jakie pociskasz są niewarte nawet komentowania.

    Ale zdanie :
    "Zapewniam cię że 100W żarówka pobiera tyle samo prądu co 100W LED."
    jest jak najbardziej prawdziwe :)

    CezaryT

  • 13. Data: 2019-11-21 15:45:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 listopada 2019 15:26:01 UTC+1 użytkownik Cezary napisał:

    > Ale zdanie :
    > "Zapewniam cię że 100W żarówka pobiera tyle samo prądu co 100W LED."
    > jest jak najbardziej prawdziwe :)

    I po spisku;)

  • 14. Data: 2019-11-21 17:19:15
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 21.11.2019 o 15:26, Cezary pisze:

    > Ale zdanie :
    > "Zapewniam cię że 100W żarówka pobiera tyle samo prądu co 100W LED."
    > jest jak najbardziej prawdziwe :)

    Prąd prądem, ale w żarówkach masz 2 w 1 z tego samego prądu:
    świecą i grzeją. Idzie zima, więc to bez znaczenia nie jest,
    bo miło gdy "matowa obrawa świetlna" w łeb grzeje przy okazji.

  • 15. Data: 2019-11-22 09:36:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 20 Nov 2019 17:54:36 +0100, "SpiskowyMocny"
    <T...@p...o2.pl> wrote:
    > Opowiadasz najbardziej prymitywną propagandę na temat pseudo
    > energooszczędności świetlówek i LEDów. Zapewniam cię że 100W
    > żarówka pobiera
    > tyle samo prądu co 100W LED.

    Nie gdzie nie napisałem, że 100W LED pobiera mniej prądu niż 100W
    żarówka.
    Proponuje byś dostał Nobla, za odkrycie równoważności 100W i 100W.

    > Kłamstwem jest twierdzenie że 18W LED daje tyle samo światła co
    > 100W
    > żarówka.

    Daje porównywalną liczbę lumenów. Nie gdzie nie napisałem że daje
    jedynie "tyle samo światła" bez określenie wielkości fizycznej.

    > Całe kłamstwo leży w różnicy widma obu źródeł światła.

    Nie ma żadnego klamstwa tylko twoje urojenia i uroszczenia wynikające
    z dyletanctwa i braku umiejętności czytania ze zrozumieniem
    deklarowanych cech produktu.

    --
    Marek

  • 16. Data: 2019-11-22 10:23:44
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Ale zdanie :
    > "Zapewniam cię że 100W żarówka pobiera tyle samo prądu co 100W LED."
    > jest jak najbardziej prawdziwe :)
    A to tak, tyle że efekt końcowy w postaci fotonów zgoła odmienny, raczej
    byś nie chciał mieć
    w pokoju 100W led-a.

    --
    Janusz

  • 17. Data: 2019-11-22 10:25:31
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-11-22 o 09:36, Marek pisze:

> [...]
    >
    > Nie ma żadnego klamstwa tylko twoje urojenia i uroszczenia wynikające z
    > dyletanctwa i braku umiejętności czytania ze zrozumieniem deklarowanych

    Marku, szkoda nerwów, trzeba TO zostawić w spokoju, samo zdechnie.

    --
    Janusz

  • 18. Data: 2019-11-22 11:25:31
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 22.11.2019 o 10:23, Janusz pisze:

    > A to tak, tyle że efekt końcowy w postaci fotonów zgoła odmienny, raczej
    > byś nie chciał mieć
    > w pokoju 100W led-a.

    coś w tym jest. jeśli latarką rowerową 3 watową poświecę sobie w ucho,
    policzek - czuję ciepło. jeśli by to samo zrobić żarówką 3 watową
    (lepsza lampa rowerowa na prądnice) - raczej ciepła nie poczuję. na
    dzisiejsze standardy to nawet światła będzie nie za wiele

    ToMasz

  • 19. Data: 2019-11-23 01:16:43
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    ?

    --
    Czarek

  • 20. Data: 2019-11-23 01:21:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Strasznie ograniczony musisz być jeśli nie wiesz o co chodzi.