  • 21. Data: 2019-11-26 22:18:05
    Temat: Re: Matowe obrawy świetlne
    Od: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl>

    Marek napisał:
    > Nie gdzie nie napisałem, że 100W LED pobiera mniej prądu niż 100W żarówka.

    Ale sugerowałeś, bo twoje wypowiedzi opierają się wyłącznie na kłamstwie,
    jak nie bezpośrednim, to pośrednim, dlatego postawiłem proste twierdzenie,
    ze 100W żarówka pobiera tyle samo prądu co 100W LED, ale żeby to obalić
    jesteś za słabym kłamcą

    > Daje porównywalną liczbę lumenów. Nie gdzie nie napisałem że daje jedynie
    > "tyle samo światła" bez określenie wielkości fizycznej.
    > -- Marek

    Jednostka LUMEN odnosi się do monochromatycznego światła o określonej
    częstotliwości, więc nie da się porównywać źródeł światła o widmie ciągłym
    za pomocą lumenów, dlatego twierdzenie o porównywalnej liczbie lumenów jest
    kłamstwem pośrednim, ale tak możesz oszukać tylko matołów nie rozumiejących
    podstaw fizyki.
    Jeśli chcesz porównywać, to porównaj widma dla żarówki i LED o tej samej
    mocy, prawdopodobnie Żarówka jest jaśniejsza od LED, skoro oprawy dla
    żarówek robi się matowe, czyli tłumiące większość światła, a oprawy LED robi
    się przeźroczyste, w celu oszukania klienta o większej jasności LED.

  • 22. Data: 2019-11-26 22:21:24
    Od: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl>

    Obszedłem całą halę sklepu z oświetleniem, ponad 1000m2 i nie znalazłem ani
    jednej przezroczystej oprawy lampy żarówkowej, natomiast w przypadku LEDów
    oprawy są wyłącznie przeźroczyste, nie ma matowych, to jest oczywisty SPISEK
    na waszą szkodę, dla waszych i za wasze pieniądze, więc trzymajcie się mocno
    za portfele.