  • 21. Data: 2012-05-17 11:30:40
    Temat: Re: Meble "biurowe" do mieszkania
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 16 May 2012 12:53:22 +0200 osobnik zwany Kapsel
    wystukał:

    > Nie mam dużych doświadczeń w zakresie meblowym, ale większość produktów
    > z ikei, które mają ruchome elementy w moim domu się sypie szybko. Szafki
    > z szufladami dosłownie się bujają na boki :|

    to co ty z nimi robisz? U mnie wytrzymały kilkanaście lat i dalej mają się
    dobrze

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2012-05-17 13:36:54
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Thu, 17 May 2012 09:30:40 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > to co ty z nimi robisz? U mnie wytrzymały kilkanaście lat i dalej mają się
    > dobrze

    Tego bym nie brał za wyznacznik DZISIEJSZEJ jakości niestety...
    Dookoła słyszę, że komuś np. lodówka chodzi 20 lat, ale żeby np. 7, to już
    nie tak często... ;]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net