  • 11. Data: 2011-11-08 15:24:13
    Temat: Re: Miałem to wczoraj w ręce.
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 listopada 2011, 13:33:03 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > U?ytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > a co, kupi?es to? :-)))))))

    Nie, również nie jestem takim kretynem by kłaść 30 cm waty.
    Po prostu nie lubię idiotów, którzy oceniają nieznanych sobie ludzi, za działania w
    nieznanych sobie okolicznościach.

    Faktem jest że szukam materiału na ocieplenie stropu i prawie na pewno nie będzie to
    wata. Wata jest o tyle kiepskim rozwiązaniem że z czasem się zbija i traci swoje
    właściwości, szczególnie jak leży płasko.

    --
    ZZ@private

    --
    ZZ@private

  • 12. Data: 2011-11-08 16:15:04
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 8 Lis, 16:24, ZbyszekZ <z...@g...com> wrote:

> [...]
    to wata. Wata jest o tyle kiepskim rozwiązaniem że z czasem się zbija i traci swoje
    właściwości, szczególnie jak leży płasko.

    Masz racje - pamietam kiedys moja mama zawsze przystrajala w swieta
    galazki choinki wata i po paru tygodniach ona nigdy nie byla juz taka
    ladna, biala i puszysta. Dobrze jednak zrobilem ze ocieplilem dach
    WEŁNĄ mineralna.

    Poki co jestes idealnym targetem marketingowym tamtego producenta,
    gratulacje :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 13. Data: 2011-11-08 16:38:41
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    sion-forums@yqoo7...
    > a co, kupi3es to? :-)))))))

    >Nie, również nie jestem takim kretynem by kłaść 30 cm waty.
    >Po prostu nie lubię idiotów, którzy oceniają nieznanych sobie ludzi, za
    >działania w nieznanych sobie >okolicznościach.

    a jakie to są okolicznosci zeby zapłacic 4x tyle za towar o tych samych
    parametrach? A juz tak OT, jesli 30cm izolacji to kretynizm to ile nim nie
    jest?

    b.

  • 14. Data: 2011-11-08 17:17:51
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    4CX250 pisze:
    > http://www.onduline.com/pl/&module=category&var1=20&
    product=35

    > Zrobiłem nawet dwie fotki, ale ich jeszcze nie wydłubałem z telefonu
    > Na przemian poskładane warstwy zwykłej folii aluminiowej, flizeliny
    > tapicerskiej oraz pianki pod panele podłogowe. Pierwsza i ostatnia warstwa
    > aluminium jest zbrojona, jak pod rury ogrzewania podłogowego.
    > To co miałem wczoraj w ręku jest identyczne - 11 warstw, grubość około
    > 2,5cm.
    > Zwróćcie uwagę na podawany współczynnik przewodzenia ciepła. Ponoć w
    > Holandii robi to karierę.
    > Co wy na to?

    Opór 1.85 taki jak 8cm wełny. Ciekawe jak by się nadało na izolację
    bufora akumulacyjnego tam gdzie nie ma za dużo miejsca na wełnę.

    bajcik

  • 15. Data: 2011-11-08 17:22:29
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 8 Lis, 18:17, b...@k...math.uni.lodz.pl wrote:

    > Opór 1.85 taki jak 8cm wełny.

    1,31 - pisalem wyzej, ze sie pomylili! Odpowiednik ~5cm toprocka.

    > Ciekawe jak by się nadało na izolację
    > bufora akumulacyjnego tam gdzie nie ma za dużo miejsca na wełnę.

    Jak ktos ma duzy bufor to ma i duzo miejsca w kotlowni. Ja mam baniak
    1000l ocieplony 20cm welna.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 16. Data: 2011-11-08 18:03:26
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 listopada 2011, 17:15:04 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    > galazki choinki wata i po paru tygodniach ona nigdy nie byla juz taka
    > ladna, biala i puszysta. Dobrze jednak zrobilem ze ocieplilem dach
    Wow, aleś pojechał słownictwem fachowym, jestem pod wrażeniem.
    No naprawdę nie można już nic powiedzieć, rozłożyłeś mnie swoją wiedzą.
    Problem w tym, że mam trochę tego dziadostwa w piwnicy i widzę jak się zachowuje.
    Kilka lat leżenia w całkiem dobrych warunkach i parę centymetrów ubyło.
    Pewnie są lepsze wełny mineralne niż ta co leży u mnie i pewnie jak jest jej mniejsza
    warstwa to zgniata się pod własnym ciężarem wolniej.

    > Poki co jestes idealnym targetem marketingowym tamtego producenta,
    > gratulacje :)

    Póki co nie jestem idealnym targetem dla żadnego marketingowca.
    Idealny cel to gość który kładzie 30 cm wełny - taka warstwa raczej szybciej niż
    wolniej straci swoje pierwotne właściwości, a kasa poszła.
    Układanie takiej warstwy też nie jest tanie.

    --
    ZZ@private

  • 17. Data: 2011-11-08 19:08:10
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 8 Lis, 19:03, ZbyszekZ <z...@g...com> wrote:

    > Póki co nie jestem idealnym targetem dla żadnego marketingowca.
    > Idealny cel to gość który kładzie 30 cm wełny - taka warstwa raczej szybciej niż
    wolniej straci swoje pierwotne właściwości, a kasa poszła.

    Lepiej polozyc 2,5cm mate i wydac na ogrzewanie wiecej niz warta byla
    cala moja welna.

    > Układanie takiej warstwy też nie jest tanie.

    Ja sam ja ulozylem co kosztowalo 0 pln. Pasywniaki maja 40-50cm i tez
    sie da tanio.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 18. Data: 2011-11-08 21:23:51
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "robertr" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >A latem zmniejsza nagrzewanie poddasza.

    I wystarczy pewnie folia spozywcza.

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2011-11-08 22:40:20
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał
    > Jak ktos ma duzy bufor to ma i duzo miejsca w kotlowni. Ja mam baniak
    > 1000l ocieplony 20cm welna.

    Nie, to Ty konkretnie masz duży bufor i masz dużo miejsca w kotłowni.
    Tak, są tacy, którzy mają mniejszy bufor i mało miejsca w kotłowni.
    Tak, są tacy, którzy nie mają możliwości zastosowania wełny o grubości 30
    cm, bo im nie wolno (tu wpisz dowolną przyczynę) lub najzwyczajniej w
    świecie nie chcą tego robić (tu wpisz dowolny powód).
    Są też tacy, których będzie stać na zakup omawianego rozwiązania. Kupią je
    tylko dlatego, że chcą sprawdzić jak to działa.

    Mój sąsiad ma 30 cm wełny na poddaszu. W ciągu całego roku za gaz (c.o. i
    CWU) płaci średnio 700 zł miesięcznie. Ja płacę trochę więcej (pewnie około
    1000 zł) choć ociepleń nie mam żadnych. Który z nas cierpi na niedoczynność
    tarczycy?

    --
    M.

  • 20. Data: 2011-11-08 22:52:15
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Maciek." <m...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > CWU) płaci średnio 700 zł miesięcznie. Ja płacę trochę więcej (pewnie
    > około 1000 zł) choć ociepleń nie mam żadnych. Który z nas cierpi na

    Jako postronny obserwator mysle, ze obaj.

    Pozdro.. TK