  • 21. Data: 2011-11-08 23:31:58
    Temat: Re: Miałem to wczoraj w ręce.
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@l...pl> napisał
    > Jako postronny obserwator mysle, ze obaj.
    > Pozdro.. TK

    Przekażę wynik Twojej obserwacji konserwatorowi, który umieścił te kupy
    kamieni w ewidencji zabytków :)

    Pozdro.. MM

    --
    M.

  • 22. Data: 2011-11-09 08:01:37
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek." <m...@g...com> napisał w wiadomości news:j9cb32
> [...]
    > CWU) płaci średnio 700 zł miesięcznie. Ja płacę trochę więcej (pewnie
    > około 1000 zł) choć ociepleń nie mam żadnych. Który z nas cierpi na

    Czyli argument złego (bo sie nie da inaczej, to zrozumiałe) ocieplenia w
    zabytkowej kamienicy ma być argumetem na zrezygnowanie z prawidłowego
    ocieplania w nowobudowanych budynkach?

    b.

  • 23. Data: 2011-11-09 08:46:48
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 listopada 2011, 20:08:10 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    wolniej straci swoje pierwotne właściwości, a kasa poszła.

    > Lepiej polozyc 2,5cm mate i wydac na ogrzewanie wiecej niz warta byla
    > cala moja welna.

    Ech, ze skrajności w skrajność.

    > Ja sam ja ulozylem co kosztowalo 0 pln. Pasywniaki maja 40-50cm i tez
    > sie da tanio.

    No cóż nie każdy jest emerytem.
    To może u mnie też położysz za 0 pln?

    --
    ZZ@private

  • 24. Data: 2011-11-09 08:56:57
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    o-discussion-forums@yqcm23...

    <No cóż nie każdy jest emerytem.
    <To może u mnie też położysz za 0 pln?

    Rozumiem że ew. matę położą/połozyli Tobie za darmo?

  • 25. Data: 2011-11-09 10:19:27
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Budyń" <b...@g...pl> napisał
    > Czyli argument złego (bo sie nie da inaczej, to zrozumiałe) ocieplenia w
    > zabytkowej kamienicy ma być argumetem na zrezygnowanie z prawidłowego
    > ocieplania w nowobudowanych budynkach?

    "Ja mam 30cm welny 0,035 czyli opor cieplny = 8,5 czyli 6,5 raza
    lepiej. Tylko idiota kupi i zamontuje sobie takie cos :)"

    Tekst Adama "ja mam 30 cm wełny" czytam w co drugim wątku. Powoli staje się
    to nudne a irytujące w połączeniu z "idiotami i kretynami".
    Idę o zakład, że dowolne pytanie o ocieplenie budynku spotka się z
    odpowiedzią "ja mam 30 cm wełny a każde inne rozwiązanie oznacza, że jesteś
    gópi" - to miałem do przekazania :)

    --
    M.

  • 26. Data: 2011-11-09 16:21:13
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 9 Lis, 09:46, ZbyszekZ <z...@g...com> wrote:

    > No cóż nie każdy jest emerytem.
    > To może u mnie też położysz za 0 pln?

    Nie, nie poloze. Gdybys byl moim szwagrem albo najlepszym kumplem - to
    moglbym pomoc. Nie masz takich ? :)
    Emerytem tez nie jestem. Brakuje mi jeszcze sporo lat do niej :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 27. Data: 2011-11-09 16:22:05
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 9 Lis, 11:19, "Maciek." <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > lepiej. Tylko idiota kupi i zamontuje sobie takie cos :)"
    >
    > Tekst Adama "ja mam 30 cm wełny" czytam w co drugim wątku. Powoli staje się

    Serio? Wydaje mi sie ze moze dwa razy go tu uzylem w historii grupy.
    Chyba "troche" przesadzasz :)
    Tez masz ta mate na dachu czy co ? ;)
    pozdr.

    --