  • 11. Data: 2012-02-02 13:18:45
    Temat: Re: Miesięczny koszt pralki i suszarki
    Od: adamm <a...@g...tam>

    W dniu 2012-02-02 10:37, Dawid pisze:

    > Pokaż taką, chociaż jeden model.

    Włala:
    Ardo WD 800

    pozdro

    adamm

  • 12. Data: 2012-02-02 14:07:58
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "adamm" napisał w wiadomości grup

    >Włala:
    >Ardo WD 800

    Ale to pralko suszarka przecież
    A co do suszarek to jest mnóstwo suszarek kondesacyjnych ale jak na szybko
    patrzę to żadna nie wymaga podłączenia do zimnej wody.

  • 13. Data: 2012-02-02 14:29:43
    Od: adamm <a...@g...tam>

    W dniu 2012-02-02 15:07, Kris pisze:

    > Ale to pralko suszarka przecież
    > A co do suszarek to jest mnóstwo suszarek kondesacyjnych ale jak na
    > szybko patrzę to żadna nie wymaga podłączenia do zimnej wody.
    Masz rację: to jest pralko-suszarka, co nie zmienia faktu, iż podczas
    suszenia pobiera wodę.
    Sorki za małą zmyłkę.

    adamm

  • 14. Data: 2012-02-02 15:44:12
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-02-02 15:29, adamm pisze:

    > Masz rację: to jest pralko-suszarka, co nie zmienia faktu, iż podczas
    > suszenia pobiera wodę.
    > Sorki za małą zmyłkę.
    >
    > adamm
    No to pokaż suszarkę, albo jesteś również w klubie XL.
    Bzduropisarze.

  • 15. Data: 2012-02-03 07:13:15
    Od: adamm <a...@g...tam>

    W dniu 2012-02-02 16:44, Dawid pisze:

    > No to pokaż suszarkę, albo jesteś również w klubie XL.
    > Bzduropisarze.

    Ale o co kaman?
    Napisałem, że wystąpiła mała pomyłka - pisałem o pralko-suszarce.
    Taką mam i używam i pobiera ona wodę podczas suszenia. O suszarkach nic
    nie piszę.
    Trochę luzu.

    pozdro

    adamm