  • 11. Data: 2011-04-11 19:20:52
    Temat: Re: Młotowiertarka dla amatora
    Od: "Bogdann" <p...@p...onet.pl>

    > Chcę zakupić młotowiertarkę do prac domowych. Będzie używana raczej
    > amatorsko, choć w niedalekiej przyszłości mam zamiar trochę więcej ją
    > eksploatować do prostszych prac na budowie, jakie mogę zrobić sam (czyli
    > jakieś puszki w BK, coś przewiercić w betonie itp.).

    Witam
    .
    Czy ktoś z Państwa zna firmę 'Majsterkowicz' ? Czy jakość urządzeń tej firmy
    jest nieco lepsza niż 'chińszczyzny' ? Przykładowa młotowiertarka:

    http://allegro.pl/mlotkowiertarka-walizka-osprzet-do
    3-lat-gwarancji-i1552349772.html

    Jeżeli to jest produkt również tego samego typu co reszta z chin, to pewnie
    amatorowi wystarczy zakup tego ?:

    http://allegro.pl/okazja-mlot-udarowy-straus-850-wat
    t-wa-wa-i1520459351.html

    pzdr
    bogdan

  • 12. Data: 2011-04-13 13:59:25
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 11-04-2011 o 21:20:52 Bogdann <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam
    > .
    > Czy kto? z Panstwa zna firme 'Majsterkowicz' ? Czy jako?ae urz?dzen tej
    > firmy
    > jest nieco lepsza ni? 'chinszczyzny' ? Przyk?adowa m?otowiertarka:
    >
    > http://allegro.pl/mlotkowiertarka-walizka-osprzet-do
    3-lat-gwarancji-i1552349772.html

    > Je?eli to jest produkt równie? tego samego typu co reszta z chin, to
    > pewnie
    > amatorowi wystarczy zakup tego ?:
    >
    > http://allegro.pl/okazja-mlot-udarowy-straus-850-wat
    t-wa-wa-i1520459351.html

    Ten sprzęt różni się od siebie prawdopodobnie jedynie formą odlewniczą dla
    elementów obudowy. A 'Majsterkowicz' to pewnie żadna firma a tylko sprawny
    handlowiec, który sobie zamówił w chinach partię sprzętu z własnym logo.
    Bierz najtańszy - najważniejsze, żebyś kupił tam gdzie potem łatwo i bez
    dodatkowych kosztów możesz zwrócić. Najlepiej w hipermarkecie bo przyjmą
    sprzęt bez słowa.

    --
    PZDR
    Shaman