  • 1. Data: 2012-04-29 17:12:16
    Temat: Montaż naczynia przeponowego
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    Witam

    Czy naczynie przeponowe może pracować w pozycji poziomej?

    Potrzebuję zamontować dwa naczynia o pojemności około 25l. We wszystkich
    opisach jest pokazane naczynie w pozycji pionowej, nawet są sprzedawane
    uchwyty do montażu pionowego. Natomiast dla mnie wygodniej byłoby
    zamontować naczynie poziomo.

    --
    M.

  • 2. Data: 2012-04-29 17:21:31
    Temat: Re: Montaż naczynia przeponowego
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.04.2012 17:12, SkiMir pisze:
> [...]
    > opisach jest pokazane naczynie w pozycji pionowej, nawet są sprzedawane
    > uchwyty do montażu pionowego. Natomiast dla mnie wygodniej byłoby

    Producent, z którym zapewne się w pierwszej kolejności skontaktowałeś,
    nie wie? ;->

  • 3. Data: 2012-04-29 17:31:21
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-04-29 17:21, Andrzej Lawa pisze:

    > Producent, z którym zapewne się w pierwszej kolejności skontaktowałeś,
    > nie wie? ;->

    W niedziele nie odpisuje ;->

    --
    M.

  • 4. Data: 2012-04-29 20:46:27
    Od: "KS" <o...@o...pl>

    > W niedziele nie odpisuje ;->
    >
    > --
    > M.

    Teoretycznie siła wyporu może powodować tarcie powierzchni "balonu" o
    naczynie..
    Zależnie od częstotliwości i zakresu zmian objętości balonu/cieczy w
    inst. i pewnie paru innych czynników może się szybciej uszkadzać.
    W praktyce pewnie trudno to określić.

    Pozdr.
    K.S.

  • 5. Data: 2012-04-29 21:18:54
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-04-29 20:46, KS pisze:

> [...]
    > Zależnie od częstotliwości i zakresu zmian objętości balonu/cieczy w
    > inst. i pewnie paru innych czynników może się szybciej uszkadzać.

    Też właśnie tak myślałem.
    Wertując internet trafiłem na instrukcje montażu naczyń Reflex - było
    napisane, że naczynia do 33l można montować w pionie lub poziomie.

    --
    M.

  • 6. Data: 2012-04-29 22:01:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 29 Apr 2012 17:12:16 +0200, SkiMir napisał(a):

    > Witam
    >
    > Czy naczynie przeponowe może pracować w pozycji poziomej?

    W wiekszości wypadków tak.

> [...]
    > opisach jest pokazane naczynie w pozycji pionowej, nawet są sprzedawane
    > uchwyty do montażu pionowego. Natomiast dla mnie wygodniej byłoby

    Sa przecież zbiorniki poziome.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 7. Data: 2012-04-30 10:57:30
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "SkiMir" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W niedziele nie odpisuje ;->

    W niedziele się uparłeś montować?

    Marek

  • 8. Data: 2012-04-30 11:14:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.04.2012 10:57, 4CX250 pisze:

    > W niedziele się uparłeś montować?

    Dzień jak dzień, a przynajmniej (dla większości) wolny.

    Głupio tylko, że przed niedzielą nie podpytał producenta ;)

  • 9. Data: 2012-04-30 12:17:51
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    wiadomości news:4f9e5767$1@news.home.net.pl...

    > Dzień jak dzień, a przynajmniej (dla większości) wolny.

    Sam dłubię w niedziele. Nieraz jak trzeba to i do garazu idę, coś utnę
    flexem, przewiercę na słupowej, ale zwalać winę na to że w niedzielę nie
    odpisują to brzmi trochę co najmniej śmiesznie :)

    Marek

  • 10. Data: 2012-04-30 20:54:58
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-04-30 11:14, Andrzej Lawa pisze:

    > Dzień jak dzień, a przynajmniej (dla większości) wolny.
    >
    > Głupio tylko, że przed niedzielą nie podpytał producenta ;)

    Oj tam. W niedzielę wpadła mi koncepcja upchnięcia zbiorników pod
    sufitem w dosyć wygodny sposób więc od poniedziałku mogłem działać
    nabywając stosowny osprzęt :-)

    --
    M.