  • 1. Data: 2009-04-29 20:54:16
    Temat: Montaż naczynia wzbiorczego c.o.
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Czy przeponowe naczynie wzbiorcze do c.o. można zamontowac inaczej, niż
    pionowo? Akurat mi pasuje poziomo a w instrukcji nic na ten temat nie piszą,
    jest tylko obrazek a na nim jest pionowo, dokładnie tak, jak nie chcę.
    Jacek

  • 2. Data: 2009-04-30 05:59:15
    Temat: Re: Montaż naczynia wzbiorczego c.o.
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

> [...]
    > pionowo? Akurat mi pasuje poziomo a w instrukcji nic na ten temat nie
    > piszą, jest tylko obrazek a na nim jest pionowo, dokładnie tak, jak nie

    samemu naczyniu to nie robi
    ale będziesz miał problem z mocowaniem
    najczęściej to bańka sobie wisi na sekcji bezpieczeństwa (łatwo się
    odpowietrza)
    ale jak chcesz wygenerować sobie kolejne problemy, to droga wolna....

    moim zdaniem nie warto
    lepiej poszukać alternatywnego lokum dla bańki (nawet innego pomieszczenia)
    niż sie narażać na zbędne komplikacje

  • 3. Data: 2009-04-30 16:13:30
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > moim zdaniem nie warto
    > lepiej poszukać alternatywnego lokum dla bańki (nawet innego

    Dla naczynia przeponowego jest bez znaczenia czy ma po obu stronach gaz czy
    po jednej stronie gaz a po drugiej ciecz. Więc nic się nie stanie gdy się
    nie odpowietrzy. Osobiście mam naczynie połączone króćcem z dołu i działa
    wyśmienicie.