  • 1. Data: 2011-02-04 17:53:48
    Temat: Mostki cieplne - pomoc
    Od: vera <a...@v...pl>

    Witam :)
    Możecie mi polecić jakieś książki/ czasopisma odnośnie mostków
    cieplnych? Tak aby wytłumaczyć je osobie mającej o nich zerowe pojęcie.
    problem pojawia się gdy do obliczeń muszę podać ich długość i nie wiem
    jaka to długość...
    wartości liniowego współczynnika przenikania cieplnego mostka cieplnego
    myślę że znajdę bez problemu (już jakieś znalazłam)
    z góry dziękuję za pomoc :)

  • 2. Data: 2011-02-05 00:25:33
    Temat: Re: Mostki cieplne - pomoc
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    Użytkownik "vera" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wartości liniowego współczynnika przenikania cieplnego mostka cieplnego
    > myślę że znajdę bez problemu (już jakieś znalazłam)

    no jak namowisz kiki-ego to moze on napisze taka ksiazke
    niestety taka wiedze sie zdobywa latami doswiadczen
    a wytlumaczyc mozna banalnie prosto
    policz Uk sciany
    i Uk ramy okiennej ;-)

    pozdrawiam