  • 1. Data: 2013-05-21 21:17:14
    Temat: Murarka ogrodowa (Osmia Rufa)
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Czy wiadomo do kiedy latają i zbierają pyłek?

  • 2. Data: 2013-05-22 20:47:51
    Temat: Re: Murarka ogrodowa (Osmia Rufa)
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2013-05-21 21:17, rageofhonor chlapnął półgębkiem:

    > Czy wiadomo do kiedy latają i zbierają pyłek?

    Tak, jest to ogólnie dostępna wiedza.

  • 3. Data: 2013-05-22 21:26:00
    Od: z...@w...pl

    W dniu wtorek, 21 maja 2013 21:17:14 UTC+2 użytkownik rageofhonor napisał:
    > Czy wiadomo do kiedy latają i zbierają pyłek?

    Najczęściej tak długo, jak długo dostępny jest pyłek.

    Pozdrawiam
    skryba

  • 4. Data: 2013-05-23 14:37:23
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2013-05-21 21:17, rageofhonor chlapnął półgębkiem:
    > Tak, jest to ogólnie dostępna wiedza.

    Jeśli to jest taka ogólnie dostepna wiedza to się nią podziel bo ja szukałem
    i znalazłem sprzeczne odpowiedzi i nie do końca jasne. Bo odpowiedż "do
    jakiegoś miesiąca" nie jest jasna bo to może chodzić do końca miesiąca lub
    do pierwszego dnia miesiąca.