  • 41. Data: 2012-04-23 08:19:05
    Temat: Re: NIe każde garnki nadają się do indukcji (nawet jeśli przechodza test z magnesem)
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    > Indukcji? Tak uczyli. Histerezy magnetycznej? Tak uczyli. Nie, wtedy nie
    > było klas profilowanych.

    Kiedy to było? W podstawówce??
    Indukcja może i była z racji na tłumaczenie jak zrobić prąd ale o
    prądach wirowych to chyba raczej nie.
    Histereza magnetyczna też była?

    Może to była jakaś podstawówka dla obywateli ZSRR przebywających
    ówcześnie w Polsce :-)

    --
    M.

  • 42. Data: 2012-04-24 09:26:08
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    ion-forums@yntt13...

    Czesc:-)

    > I w sumie to nawet nie szkoda mi ludzi
    > ktorzy kupuja garnki uzywajac magnesu.

    >Czemu od razu tak ostro.
    >Skąd ludziska maja znać zasade działania płyt indukcyjnych?
    >W instrukcjach pisze o sprrawdzeniu magnmesem to tak sprawdzają
    >Co tu ich za to winić.

    Napisze tak, mniej ostro ;-)

    Wiekszsosc uzytkownikow
    nie czyta instrukcji obslugi,
    caly ten test z magnesem
    to kolejne 'urban legend' ;-)

    IMHO, powazny producent plyty indukcyjnej
    nie odwazy sie napisac ze
    test magnesem garnka gwarantuje
    jego dzialanie na kuchence.
    Producent plyty nie odpowiada
    za producenta garnkow i vice versa.

    Kazdy normalny garnek ma spodzie
    oznaczenie do czego sie on nadaje
    i tego nie sie kazdy trzyma, zwlaszcza
    kiedy nie zna sie zasad dzialania indukcji
    i nie czyta instrukcji obslugi.

    pozdrawiam
    Adams