  • 41. Data: 2018-03-31 00:31:13
    Temat: Re: NTG Pogniewali sie na polityke czy jak?
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 30.03.2018 21:39, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Został przyparty do muru, to się wygadał, amator. Teraz na tapecie jest
    > Sarkozy. Okazuje się, że jego serdeczny przyjaciel ("morderca",
    > "dyktator", "ludobójca") Kadafi wyłożył sporą sumkę na kampanię
    > Sarkoziego. Po ilu latach o tym się dowiadujemy? - jak to się ma do
    > "koalicji" szerzącej demokrację w Libii? - to jest cały czas ten sam
    > poziom szamba. Putin, Sarkozy, Bush, Blair, Merkel - to ta sama liga.

    To jest lewactwo.

  • 42. Data: 2018-03-31 00:35:28
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 30.03.2018 22:49, Maniek4 wrote:

    > Z tym przeżyciem to faktycznie im nie wyszło. A że wyszło na jaw?
    > I tak by wyszło. Podobnie jak sprawa Litwinienki, z tą różnicą,
    > że wtedy byli skuteczni.

    Ale oni są nieprzytomni w stanie krytycznym.
    Po drugie to zdrajcy.

  • 43. Data: 2018-03-31 00:40:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przejdzie Ci przez gardlo ilu przezylo?

  • 44. Data: 2018-03-31 00:43:16
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 31.03.2018 00:25, Maniek4 wrote:

    > No weź, to niepoprawne jest przecież. :-)

    Ale to zdanie tylko pasuje do jednego :-)

  • 45. Data: 2018-03-31 09:47:58
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 31 Mar 2018 00:35:28 +0200, KIKI wrote:
    > Ale oni są nieprzytomni w stanie krytycznym.

    To już nie do końca aktualne.

    > Po drugie to zdrajcy.

    Córka też?

  • 46. Data: 2018-03-31 10:04:20
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-03-30 o 21:05, Janusz pisze:
    > Gadasz jak ruski troll, płacą Ci za to?

    Ależ jak najbardziej mogli to zrobić Rosjanie, tylko niekoniecznie ci od
    Putina. Myślisz, że on tam u siebie nie ma jakiegoś KODu czy WSI, które
    chętnie zrobią mu koło pióra?

  • 47. Data: 2018-03-31 11:29:05
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 31.03.2018 09:47, Mateusz Viste wrote:

    > To już nie do końca aktualne.

    > Córka też?

    Do trzeciego pokolenia :-)

  • 48. Data: 2018-03-31 12:16:23
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 31.03.2018 10:04, nadir wrote:

    > Ależ jak najbardziej mogli to zrobić Rosjanie, tylko niekoniecznie ci od
    > Putina. Myślisz, że on tam u siebie nie ma jakiegoś KODu czy WSI, które
    > chętnie zrobią mu koło pióra?

    Czy to Amerykanie, żydzi czy Rosjanie, każdy dumny naród tępi swoich
    zdrajców i tak być powinno. W Rosji tylko używają spektakularnych
    środków i Korea użyła gazu VX. W sumie niepotrzebnie chociaż zapewne
    miało to wywołać efekt psychologiczny.
    Taki zdrajca powinien się liczyć z tym, że nie tylko on zostanie
    zlikwidowany ale i jego otoczenie i rodzina ucierpi. Powinien przemyśleć
    zanim zdradzi swój kraj.

    Tylko u nas w Polsce zdrada kraju czy donoszenie na swój kraj stało się
    cnotą. Z tego powodu nigdy tutaj nie będzie lepiej.

  • 49. Data: 2018-03-31 14:17:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie ja stworzylem watek ktory ma potwierdzic ze ruscy sa zli bo zagazowali w teatrze
    170 osob w tym 40 terrorystow. A klamstwem moze byc i tutaj jest pominiecie ze
    uratowano siedemset osob. Gdyby terrorysci odpalii bomby i zaczeli strzelac to moze
    przezylo by sto osob.

  • 50. Data: 2018-03-31 20:56:28
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

> [...]
    ze uratowano siedemset osob. Gdyby terrorysci odpalii bomby i zaczeli strzelac to

    No ale kurna sam zakladasz, ze to jakas koniecznosc. No i ciagle
    oczekuje dowodu, ze sklamalem. Mozesz miec inny poglad, ale wez sie
    opanuj i nie wmawiaj mi, ze klamie, albo kogos nie lubie.
    Moj poglad jest taki, ze wykonczyli terrorystow akceptujac ofiary.
    Bardziej pokazali, ze sa gotowi na ofiary, byle nie odpuscic
    terrorystom. Czy to dobrze czy zle to juz inna sprawa. Wez tez pod
    uwage, ze przewrotnie piszac, gdyby chcieli uratowac wszystkich to mogli
    spelnic rzadania i rozprawiac sie pozniej. To tez jest wyjscie z ktorego
    nie skorzystano. Akcja byla pokazowa i tyle.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.