  • 61. Data: 2018-04-03 16:40:29
    Temat: Re: NTG Pogniewali sie na polityke czy jak?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A celowe pominiecie zdarzen ktore mialy miejsce to niby czym jest? Mozesz uznac za
    manipulacje, manipulacja to tez forma klamstwa.

  • 62. Data: 2018-04-03 18:47:52
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 kwietnia 2018 18:52:35 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Jeżeli już mówisz o Korwinie to łaskawie wyrażaj się Pan Korwin, bo
    > idiotą to jesteś ty, a nie on. Powtarzasz frazesy za tymi krętaczami,
    > którzy pieprzą głupoty o JKM tylko dlatego, że się go boją, bo gdyby
    > doszedł do władzy to im zlikwiduje koryta i zmusi do uczciwej pracy, a
    > złodziei i cwaniaków wsadzi do pierdla.

    jesli masz informacje jak ma wyglądać etap przejsciowy w wykonaniu jkm to sie
    podziel. Znaczy korwin wygrywa i powiedzmy ma wiekszosc parlamentarną i co wtedy
    zrobi? Opowiedział to kiedyś? :)

    b.

  • 63. Data: 2018-04-03 21:35:31
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    > A celowe pominiecie zdarzen ktore mialy miejsce to niby czym jest? Mozesz uznac za
    manipulacje, manipulacja to tez forma klamstwa.

    Jakie celowe pominiecie zdarzen? Nie rozmawiamy o wyborach rozwiazan w
    teatrze na Dubrowce tylko o latwym poswiecaniu innych dla osiagniecia celu.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 64. Data: 2018-04-03 22:51:23
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2018-04-01 o 17:15, Uzytkownik pisze:

    > Gdzie drwa rąbią tam wióry lecą.

    Przy takich wypowiedziach przypomina mi sie jedna scena z kultowego filmu:
    https://www.youtube.com/watch?v=T9PemRItJGk

    I teraz ciekaw jestem podobnych wypowiezi, gdyby tam Twoje dziecko bylo.
    Po wypowiedziach ponizej widze, ze dla dobra sprawy przyjalbys "wiory"
    bez wiekszych watpliwosci. Jednak jesli chodzi o mnie to mialbym inne
    oczekiwania.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 65. Data: 2018-04-03 22:57:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz racje. Z terrorystami trzeba negocjowac i dawac im to czego chca. A jak juz
    wprowadzac do akcji jednostki specjalne to po tym jak zabija ostatniego zakladnika.
    Oczywiscie terrorystow nie wolno zabijac bo to nieludzkie.

  • 66. Data: 2018-04-03 23:07:18
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

> [...]
    wprowadzac do akcji jednostki specjalne to po tym jak zabija ostatniego zakladnika.
    Oczywiscie terrorystow nie wolno zabijac bo to nieludzkie.

    Zenobi, co w Ciebie wstapilo?

    ---
    Avast.

  • 67. Data: 2018-04-04 01:39:49
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 3 kwietnia 2018 15:51:14 UTC-5 użytkownik maniek4 napisał:

> [...]
    > Po wypowiedziach ponizej widze, ze dla dobra sprawy przyjalbys "wiory"
    > bez wiekszych watpliwosci. Jednak jesli chodzi o mnie to mialbym inne

    Mam chwile to sie wetne.
    To co zenek sugeruje mozna nazwac brakiem strat ktorych nie widac.
    Zobacz. Kupujesz pompe ciepla. Chinska, bylejaka. Pompa zawodzi, kupujesz druga. Ta
    podzialala, ale tez padla.
    A sasiad kupil niemiecka i nie zaglada do niej juz lata.
    W takim przypadku latwo mozna stwierdzic co sie komu oplacalo.
    Proste, no nie?

    W przypadku terroryzmu juz nie ma tak fajnie. Bo terrorysta ciemny jest inny niz
    zolty a bialy to wogole inna sprawa.

    Dlatego z jednymi lepiej negocjowac bo im zycie jest mile a z drugimi nie bo im
    zalezy na naglosnieniu sprawy nawet po ich trupie.

    I zenek kontempluje to ze ruscy poswiecajac 140 osob (poltorej miesieczna ilosc
    zabitych na drogach u nas w polsce) potencjalnie ratuja kolejne 2 albo 600 albo pinc
    tysiency bo daja prosty przekaz terrorystom: Nie bedziemy sie patyczkowac, zabijemy
    was i nie pozwolimy wam zrealizowac celu propagandowego.

    I aktualnie obywatel ruski w przypadku ataku terrorystycznego bardziej sie boi tego
    ze specnaz wpadnie i go ubije niz ze zginie przez terroryste.

    Ale nie mamy szansy stwierdzic ze takie podejscie sprawia ze jednak ofiar jest mniej
    bo terrorysci nie probuja.

    A co do wiorow.
    Jezdzisz z dzieckiem w aucie? Nie boisz sie ze ktos na czolowke wyskoczy i ci dziecko
    zabije?
    Puszczasz dziecko do ogrodu? nie boisz sie ze dostanie tezca i umrze na sepse?

    Jakby tak policzyc to wiecej ludzi ginie na taka sepse z ogrodka czy garazu niz od
    terrorystow. A jednak nikt nie rozwaza czy warto isc poplewic rzodkiewke...

    Od kontemplacji metodyki do aplikacji z premedytacja na wlasnym dziecku daleka droga.
    Nie mieszajmy tych poziomow abstrakcji.

  • 68. Data: 2018-04-04 03:29:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W przypadku Rosji mozna powiedziec ze ich sposob walki z terrorystami sie sprawdzil.
    Byl czas ze dzien bez zamachu w Rosji byl dla terrorystow dniem straconym. Rosjanie
    zrobili rzecz straszna choc skuteczna. Zabili w Czeczenii wszystkich ktorzy nie
    chcieli z nimi wspolpracowac i sie podporzadkowac. W zasadzie krzywdy im nie zrobili
    bo pozwolili zginac w walce i isc do ichniego nieba. ONZ uznal Grozny stolice
    Czeczenii za najbardziej zniszczone w wyniku dzialan wojennych miasto w nowozytnej
    historii ludzkosci. W tej chwili Grozny jest odbudowany a w zasadzie zbudowany od
    zera. Meczet w Groznym jest jednym z najwiekszych w Europie. Byl program o Czeczenii.
    Pytali Czeczencow co jest dla nich najwazniejsze. Kolejnosc byla taka 1 Rosja. 2
    Religia. 3 Rodzina. Pytali o ich bojownikow. Wszyscy odpowiadali ze to zli ludzie
    byli i nie maja zalu ze zostali zabici przez rosyjska armie, co sobie mysleli ich
    sprawa. Jak widac da sie skutecznie walczyc z terroryzmem. Co do zatrutych gazem.
    Uzyli go jak terrorysci zaczeli zabijac zakladnikow. Tak ze wsrod tych stu
    czterdziestu osob jakie wtedy zginely nie wszyscy umarli od gazu. Sporo zostalo
    zastrzelonych przez terrorystow.

  • 69. Data: 2018-04-04 07:20:23
    Od: l...@g...com

    A co ci biedni Czeczency mieli mówić? To tak jakbyś w latach stalinowskich pytał
    Polaków czy sa zadowoleni z odwiecznej przyjaźni polsko radzieckiej. A taktyka
    spalonej ziemi stosowana przez Rosjan daje wyniki z oczywistych względów. A, że przy
    okazji ktoś niewinny zginie, no cóż.

  • 70. Data: 2018-04-04 12:24:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I o to chodzilo Rosjanom zeby Czeczency ich kochali i nie robili zamachow w ktorych
    ginelo bardzo duzo niewinnych ludzi. W Rosji w zamachach liczba ofiar byla liczona w
    tysiacach. Oczywiscie mozesz miec inne zdanie i uwazac ze nalezalo Czeczencow
    edukowac. Ja jakos nie widze mozliwosci edukowania araba ze zabijanie niewiernych
    jest zle.