  • 371. Data: 2017-01-17 07:52:11
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 stycznia 2017 23:16:02 UTC+1 użytkownik MK napisał:

    > GYF

    ???

  • 372. Data: 2017-01-17 09:37:08
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-16 o 17:36, Budyń pisze:
> [...]
    próbowała unieczynnic legalnie wybraną władzę.

    przeprowadzonych wyborów jest ważniejsza niz konstytucja?

    > bądz łaskaw odpowiedziec tak/nie.

    Moja odpowiedź i tak nie ma dla was żadnego znaczenia. Relatywizacja
    faktów to wasza specjalność.

    --
    Pete

  • 373. Data: 2017-01-17 09:44:11
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-15 o 21:42, Pete pisze:

    > Nie ma chętnych, to podam
    > 1. ułaskawienie Mariusza Kamińskiego przed zapadnięciem prawomocnego
    > wyroku w sprawie.
    > 2. Nie powołanie trzech prawidłowo wybranych sędziów Trybunału
    > Konstytucyjnego w poprzedniej kadencji parlamentu.
    > 3. Powołanie 'nadmiarowych' sędziów tegoż Trybunału Konstytucyjnego
    > wybranych przez Sejm tej kadencji.

    Każdego dnia pisowczycy dodają kolejne argumenty. Ministerstwo prawdy
    nam się szykuje:
    http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/1690510
    ,1,tvp-wygumkowala-serduszko-oto-jak-telewizja-walcz
    yla-z-wosp-5-przykladow.read

    To już jest poniżej mułu.

    --
    Pete

  • 374. Data: 2017-01-17 10:21:05
    Od: quent <x...@x...com>

    On 12.12.2016 22:12, Budyń wrote:
    > a wg ciebie panstwo ma prawo do różnych tam interwencji czy nie? Jesli uzna ze cos
    tam oplaca sie spoleczenstwu jako calosci to moze i warto tak dzialac. Mimo ze trzeba
    komus zabrac by komus dorzucic - z indywidualnego punktu widzenia moze to wygladac
    gorzej.
    > Cały problem by interwencjonizm był jakos tam przemyslany.

    Jakoś tam jest przemyślany przecież.
    Schemat jest taki:
    Jak coś działa - opodatkować!
    Jak dalej działa - wprowadzić regulacje!
    Jak przestanie działać - posłać dotacje!

    Zaklęty krąg socjalizmu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 375. Data: 2017-01-17 12:15:11
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 stycznia 2017 09:44:14 UTC+1 użytkownik Pete napisał:
> [...]
    > nam się szykuje:
    > http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/1690510
    ,1,tvp-wygumkowala-serduszko-oto-jak-telewizja-walcz

    a widzisz - tu sie moge z tobą zgodzic - kompletna kompromitacja tvp. Z jakiegos
    powodu zastosowano szlaban na wosp.
    A wymazywanie serduszka to porażka -przecież to musiało wyjść na swiatlo dzienne.
    Mogli materialu nie puscic, byłoby inteligentniej.

    Natomiast inną ciekawostka jest ze ten gosc który sprawe ujawnił również manipuluje
    https://twitter.com/PiotrWitwicki/status/82093142469
    4005761
    jak sobie podkrecicie parametrami zdjecia to widac ze ono jest ordynarnie wklejone :)
    Koles wiedzial ze tvp zamazało to wyprodukował własną wersje.
    Wszyscy kłamią i manipulują :/

    b.

  • 376. Data: 2017-01-17 12:48:55
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-04 o 16:33, r...@k...pl pisze:

    > Znaczy się -- utopimy się finansowo, a efekt mizerny.

    Znaczy obserwujemy takie zjawisko, ze najwiecej krzycza ci co nie dostaja.

    Pozdro.. TK

  • 377. Data: 2017-01-17 16:19:42
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 17.01.2017 o 07:52, Kris pisze:

    > ???

    Taki mądry w każdym temacie a prostego skrótu nie zna?

    Google Your Friend

  • 378. Data: 2017-01-17 17:12:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 stycznia 2017 16:19:42 UTC+1 użytkownik MK napisał:

    > Taki mądry w każdym temacie a prostego skrótu nie zna?

    A konkretnych przykładów nadal nie podałeś. Jakoś mnie to nie dziwi

    > Google Your Friend
    Szukaj i dawaj linki.

  • 379. Data: 2017-01-17 19:53:24
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 17.01.2017 o 17:12, Kris pisze:

    > A konkretnych przykładów nadal nie podałeś. Jakoś mnie to nie dziwi

    > Szukaj i dawaj linki.

    Wystarczy podpisanie ustawy budżetowej które legitymizuje bandyckie
    działania PiSu.

  • 380. Data: 2017-01-17 20:14:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pozyjemy zobaczmy czy ta ustawa nie jest legalna. Wskaznikiem bedzie odmowa
    pobierania wynagrodzen przez poslow pelo i nowosmiesznej. Proponuje rowniez zeby
    wszyscy uwazajacy rzady pis za nielegalne w ramach protestu zrezygnowali z 500+ o ile
    teraz korzystaja z programu.