  • 421. Data: 2017-01-18 17:27:17
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-01-18 o 12:53, Maniek4 pisze:

    > A moim zdaniem znudzilo im sie dymanie bez wazeliny przekopywaniem
    > ziemi przez Kopaczowa na metr, czy zalosne zarobki Bienkowskiej.
    >
    > Pozdro.. TK

    Twierdzisz, że PiS jak wyśle swoich to nakłoni radę UE do obniżenia
    wynagrodzeń tak do 1/100?

    Wybacz, ale takie pier.....nie jak Twoje świadczy tylko o tym, że jesteś
    przesiąknięty propagandą pisiorowską.

  • 422. Data: 2017-01-18 18:10:34
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-01-18 o 13:03, Maniek4 pisze:

    > Moze Ty. Ja bym wolal rzetelna korelacje zamiast demagogii.

    To zacznij w końcu pisać prawdę.

    > Pocztowy.

    Żartujesz czy piszesz poważnie? Przestań teoretyzować i siać demagogię.
    Korzystam m.in. i z tego pseudobanku - Fakt, że za przelewy jeszcze nie
    biorą opłat, ale co miesiąc 5zł za prowadzenie konta i owszem.
    Oczywiście są to nic nie znaczące opłaty, ale chodzi o sam fakt, że nie
    ma już banków, które nie doją klientów, a w takich kiedyś miałem swoje
    konta - 0zł opłat i 0zł przelewy.
    Co do pocztowego to zajrzyj sobie w
    https://www.pocztowy.pl/indywidualni/taryfa-oplat/
    Czytamy: Konto Zawsze Darmowe
    Za prowadzenie konta 0zł, ale każdy przelew 2,5zł

    Masz jeszcze jakieś propozycje?
    Zaznaczam, że mam konta w kilku bankach od wielu lat i wiem co było
    kiedyś i co jest obecnie. Domownicy także mają w innych.

    > Wyzej Ci ubezpieczenie zdrozalo, tu zly Putin...

    Ale ja Putina nie uważam za złego tak jak Ty.

    > No ostatnio wlasnie przelecialem cenniki z Twojej branzy i co? Nie
    > zdrozalo nic, doslownie nic. Zadnych kursowych czy pisowych podwyzek.
    > A z innej branzy to zdrozaly akumulatory o jakies 6%. Ale to zapewne z
    > powodu 500+, bo popyt na samochody wzrosl. :-P W niedziele zamowilem
    > sobie nowe narty. Taniej niz jesienia. Nie dziwne w sumie. Swolocz
    > pewnie na nartach nie jezdzi.

    Nie no, Ty to masz najlepsze rozeznanie, bo sprawdziłeś, że nic nie
    podrożało. Od kiedy? Od wczoraj? Czy zeszłej niedzieli?

    P.S. W stopce powinieneś sobie dopisać: Profesjonalny demagog.

  • 423. Data: 2017-01-18 19:07:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 stycznia 2017 18:10:33 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    .

> [...]
    > https://www.pocztowy.pl/indywidualni/taryfa-oplat/
    > Czytamy: Konto Zawsze Darmowe
    > Za prowadzenie konta 0zł, ale każdy przelew 2,5zł

    Nestbank, Mbank, Millennium, + conajmniej kilka innych.i zwolnienia jak obrót kartą
    zrobisz.
    Czasami są jakieś opłaty ale możliwośc

  • 424. Data: 2017-01-18 19:36:58
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > Za prowadzenie konta 0zł, ale każdy przelew 2,5zł
    >
    > Masz jeszcze jakieś propozycje?

    Nestbank, Mbank, Millennium, + conajmniej kilka innych.
    Czasami są jakieś opłaty ale możliwość zwolnienia jak obrót kartą zrobisz.

  • 425. Data: 2017-01-18 20:29:24
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-01-18 o 19:07, Kris pisze:
> [...]
    > .

    > Nestbank, Mbank, Millennium, + conajmniej kilka innych.i zwolnienia jak obrót kartą

    Ale konkrety proszę, a nie wymienianie nazw kolejnych banków, których
    nazwy znacie.

    Nestbank nie znam, ale dwa pozostałe przerabiała małżonka - jeden ...

    Może jeszcze jakieś propozycje. Tylko proszę o rzetelne informacje na
    zasadzie korzystam i wiem, a nie wymienianie nazw.

    Poza tym bank musi też posiadać wiarygodność i być uczciwy oraz kierować
    się czytelnymi zasadami.

    Dlatego też od razu skreślam: Citibank, BOŚ, EuroBank oraz Skoki

  • 426. Data: 2017-01-18 20:40:18
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 18 stycznia 2017 20:30:03 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    > się czytelnymi zasadami.
    >
    > Dlatego też od razu skreślam: Citibank, BOŚ, EuroBank oraz Skoki

    w mbanku place rocznie w sumie pare złotych, jest niezle.

    b.

  • 427. Data: 2017-01-18 21:25:08
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-01-18 o 20:40, Budyń pisze:

    > w mbanku place rocznie w sumie pare złotych, jest niezle.
    >

    > b.

    W Credit Agricole (dawny Lukas Bank) kiedyś nie płaciłem nic, ani za
    prowadzenie, ani za przelewy, ani za płatności kartą, ani za token
    (elektroniczny klucz). W wielu bankomatach mogłem pobrać gotówkę bez
    dodatkowych opłat. Byle nie w bankomatach PKO BP, bo ci to już qwa nie
    wiedzieli ile brać. Wypłacałem np. 500 czy 1000zł, a PKO BP liczył sobie
    za to 30-50zł. Korzystałem tylko dlatego, że miałem pod domem PKO BP i
    nie zawsze mi się chciało wsiadać w auto i jechać do normalnego bankomatu.

    Jedyna jednorazowa opłata w CA była za wymianę karty płatniczej Visa.

    Obecnie CA bierze opłaty miesięczne w wysokości 7,90zł, choć konto nadal
    jest to samo. Plus, że nie płacę za przelewy.

  • 428. Data: 2017-01-18 21:33:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Może warto zadać pytanie na ile nowy rząd przyczynił się do wzrostu opłat w bankach

  • 429. Data: 2017-01-18 21:57:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 stycznia 2017 21:25:07 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    > za to 30-50zł. Korzystałem tylko dlatego, że miałem pod domem PKO BP i
    > nie zawsze mi się chciało wsiadać w auto i jechać do normalnego bankomatu.

    Credit Agricole miał/ma osobną opłatę za wypłaty karta z bankomatów PKO? I to kwoty
    30-50zł?
    Bzdury piszesz, tak mi się wydaje.

  • 430. Data: 2017-01-18 22:49:44
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 18 stycznia 2017 21:25:07 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Obecnie CA bierze opłaty miesięczne w wysokości 7,90zł, choć konto nadal
    > jest to samo. Plus, że nie płacę za przelewy.

    E? Ja nie płacę nic. Płaciłem bo miałem stare konto i olewałem
    monity o zmianach, w końcu wprowadzili nowe opłaty i mnie kroili.
    Ale zmieniłem typ konta na nowe i nic nie płacę.

    L.