  • 61. Data: 2010-01-18 20:33:00
    Temat: Re: Najbardziej newralgiczny punkt budowy - zapiski "skończonego" inwestora
    Od: M <M...@w...pl>

    Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale typowa stodola to jakis koszmar. Nie ma nic wspolnego z gustowna

    Wpisz sobie w google świdermajer. Tam dachy to zwykle dach dwuspadowy.
    Nie wiem, dlaczego postawiłeś znak równości pomiędzy stodołą a
    dwuspadowym dachem?

    http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=37586
    5

    W zdaniu o dwuspadowym dachu pisałem wyraźnie, że wymaga od architektu
    pomyślunku i gustu. Jednak bez tego to i tak nic nie wyjdzie ilusopadowy
    byś ten dach nie zrobił.

    M.

  • 62. Data: 2010-01-18 21:05:23
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wpisz sobie w google świdermajer. Tam dachy to zwykle dach dwuspadowy. Nie
    > wiem, dlaczego postawiłeś znak równości pomiędzy stodołą a dwuspadowym
    > dachem?

    Pewnie dla tego, ze chyba tylko z takim dachem stodoly widywalem i widuje.

> [...]
    >
    > W zdaniu o dwuspadowym dachu pisałem wyraźnie, że wymaga od architektu
    > pomyślunku i gustu. Jednak bez tego to i tak nic nie wyjdzie ilusopadowy

    Zgadza sie, tyle ze nic nie wyjdzie z pustej glowy. Dwu, wielo czy plaski,
    wszystko bedzie o kant d..py.

    Pozdro.. TK

  • 63. Data: 2010-01-19 07:55:26
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    > Następny dom będzie parterowy. A poddasze będzie służyło jedynie za
    > graciarnię.
    > KOCHAM PIONOWE ŚCIANY!!!

    Coś jakbym czuł, przystępując do budowy swojego domu.
    U mnie na piętrze praktycznie nie czuć poddasza. W 50% pomieszczeń nie ma w
    ogóle skosów, bo ściana kolankowa ma pełną wysokość 2,60. W 30% pomieszczeń są
    minimalne skosy - ściana kolankowa ma 1,75. Nad tym wszystkim "konkretny"
    strych. W jednym pomieszczeniu nad garażem ściana kolankowa na 1,15, i tu czuć
    poddasze.
    Ogólnie też lubię pionowe ściany, tąd takie a nie inne rozwiązanie. Z wyglądu
    mój dom jesty ewidentnie piętrowy, choć ma dosyć urozmaiconą bryłę.

    Pozdrawiam
    e-kran