  • 1. Data: 2009-02-25 17:37:33
    Temat: Najlepsza strona z ogłoszeniami
    Od: "Fox" <p...@g...pl>

    Witam, gdzie najlepiej na internecie zamieścić ogłoszenie usług mojej firmy?
    Proszę podać jakiś portal Waszym zdaniem najlepszy, gdzie byście szukali
    usługodawców.
    Branża klimatyzacja, wentylacja.

    --
    PZ

  • 2. Data: 2009-02-26 14:01:53
    Temat: Re: Najlepsza strona z ogłoszeniami
    Od: K...@w...pl.invalid (Kaziu)

    Fox <p...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Proszę podać jakiś portal Waszym zdaniem najlepszy, gdzie byście szukali

    Lec po kolei:
    http://www.google.pl/search?q=katalog+firm

    --
    Kaziu

  • 3. Data: 2009-02-27 11:23:33
    Od: "jowar" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Kaziu" <K...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Lec po kolei:
    > http://www.google.pl/search?q=katalog+firm
    >

    > --
    > Kaziu

    allegro chłopie w tym kraju ludzie wierzą ino w allegro