  • 21. Data: 2014-07-07 16:19:51
    Temat: Re: Najtańsze szafki do zabudowy schowka
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 lipca 2014 14:56:02 UTC+2 użytkownik Krzysztof Garus napisał:

    > Na scianie nad blatem to co przyklejone? Panel podlogowy? ;)

    A ic Ty :P
    To plyty debowe 18mm - robil je stolarz razem z blatami :) Srodkiem
    przyklejone, gora i dolem przykolkowane do sciany.

    http://szyna.civ.pl/zam_blaty/

    Takie wytyczne dostal stolarz ;)

    > Te wiszace polki "dwuglebokie" to jeden mebel "w elke" czy dwie oddzielne
    szafeczki?

    Dwie oddzielne szafki - ogolnie to sa najpierw zbudowane korpusy z plyty
    meblowej i calosc jest "obita" plyta taka jak fronty :)

    Jak ktos by chcial projekt w PRO100 zeby przyjrzec sie szczegolom to moge
    wyslac. Te szafki gorne "dwuglebokie" jak je nazwales widzielismy w IKEI
    - jedna kuchnia takie miala i nam sie to bardzo spodobalo. U gory mozna
    sporo rzeczy mniej uzywanych pomiescic :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 22. Data: 2014-07-07 16:24:10
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 lipca 2014 15:37:49 UTC+2 użytkownik Aleksander napisał:

    > Powiedz jak masz to gdzieďż˝ wszystko zsumowane, w sensie wydatki na meble ile to
    > wysz�o.

    W glowie mniej wiecej ;)

    > 1) Korpusy

    ~1 - 1,2k pln.

    > 2) Fronty

    2,7k pln + odbior osobisty z Krakowa czyli z 200 pln za flache na pozyczenie
    samochodu i paliwo ;)

    > 3) Prowadnice, zawiasy... czy co tam jeszcze,

    Okucia bluma (szuflady i podnosniki gornych szafek) 2,4k pln.
    Potem takie pierdoly jak szafka magic corner - 700 pln, male cargo na
    szmaty - 300 pln.

    > 4) Blaty

    Blat debowy 4cm (w sumie jakos 6,5m) + jak widac wyzej plyty debowe na
    sciane miedzy szafki gorne i dolne (18mm) - lekko powyzej 1800 pln.

    > To tak chyba z grubsza wszystko :) ... jak o czymďż˝ zapomnialem do dolicz.
    > Pytam, bo w�a�nie mi robi� kuchnie i ch�tnie si� dowiem ile przep�acam
    ;)))

    Ogolnie bez sprzetow agd kuchnia wyszla ~11k. Ze sprzetami (piekarnik,
    mikrofalowka, zlewozmywak, plyta indukcyjna i costam jeszcze) jakos 17k.
    Z tym ze na niczym nie oszczedzalem - wszystkie okucia na blumie,
    blat bardzo gruby i nienajtanszy, a sprzety wszystkie z boscha :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 23. Data: 2014-07-07 16:26:04
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 lipca 2014 16:11:00 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > W szafkach dolnych - jak najbardziej szuflady. W wisz�cych te otwierane
    > do g�ry klapy - to pomy�ka. Drogie jak cholera i przy NORMALNYM wzro�cie
    > bardzo niewygodne.

    Wedlug mnie duzo wygodniejsze od zwyklych polek otwieranych (mialem takie
    przez 4 ostatnie lata w starej kuchni) a zrobilem sobie na takiej wysokosci
    ze otwarty front mam tuz nad glowa (ale nie hacze o niego) :) Ja tam polecam,
    duzo szybciej sie otwiera i zamyka :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 24. Data: 2014-07-07 16:53:35
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Ogolnie bez sprzetow agd kuchnia wyszla ~11k.

    A dzięki ... no to tak bardzo nie przepłacam :) bo wyjdzie mi ok 15k.
    (Oczywiście bez AGD... same mebelki)
    Podobna wielkością do Twojej, możne nawet ciut więcej szafek
    (do sufitu). Ale nie, czekaj, blat będę mieć dziadowski,
    no i tego czegoś między blatem a szafkami też nie mam doliczonego...

    No to trochę zarobią... w końcu za darmo by te studia tak
    nie zabiegały o klienta ;) A niech tam... w ten upał nie miałbym
    siły nosić korpusów (same korpusy pewnie z 500kg albo lepiej) ;)
    (tak się pocieszam tylko) ;)

    Dzięki za informacje.

    A obrazki z czego ? (w sensie wizualizacja) :) ?

    Pozdrawiam,
    Aleksander.

  • 25. Data: 2014-07-07 17:39:11
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 lipca 2014 16:53:35 UTC+2 użytkownik Aleksander napisał:

    > A dzi�ki ... no to tak bardzo nie przep�acam :) bo wyjdzie mi ok 15k.
    > (Oczywi�cie bez AGD... same mebelki)
    > Podobna wielko�ci� do Twojej, mo�ne nawet ciut wi�cej szafek

    No ja jeszcze mam w tym zabudowe wneki z lodowka - nad nia jest szafka
    1,2m x 80cm z podwojnym frontem uchylnym (jeden uchwyt = podnosisz dwa
    fronty, prawie dwie stowy za same okucia :-) i obok lodowki cargo 1,7m
    wysokie, 20cm szerokie.

    > (do sufitu). Ale nie, czekaj, blat b�d� mie� dziadowski,
    > no i tego czego� mi�dzy blatem a szafkami te� nie mam doliczonego...

    A fronty jakie? Ja sporo na samych frontach zaoszczedzilem w stosunku do
    tego co chcialy lokalne "studia". U nich najtaniej 400 pln / m2 za front
    w wysokim polysku. Mnie wyszlo jakos na gotowo 220 pln / m2 :) Przy 12m2
    to ponad 2k w kieszeni :-)

    > No to troch� zarobi�... w ko�cu za darmo by te studia tak
    > nie zabiega�y o klienta ;) A niech tam... w ten upa� nie mia�bym
    > si�y nosi� korpus�w (same korpusy pewnie z 500kg albo lepiej) ;)

    No blisko - na oko liczac ponad 400kg. Ale to jest w lekkich malych
    kawaleczkach po max 2-3-4-5kg - nosi sie latwo i przyjemnie, skladalem
    / skrecalem wszystko na miejscu, nie jest tak zle :-)

    > A obrazki z czego ? (w sensie wizualizacja) :) ?

    PRO100 :) Wszystko w tym robie, nawet schody swoje w tym projektowalem ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 26. Data: 2014-07-11 00:04:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 lipca 2014 10:38:13 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Takie klejenie wszystkiego jak leci nie ma zadnego sensu
    I nikt tak nie robi.

    > Pomijajac fakt ze liczenie tego jest niewygodne i wychodza dziesietne,
    >
    > to w najgorszym razie moze wyjsc roznica 0,5mm - i to juz bedzie widoczna
    > szczelinka po skreceniu. Wiec albo cie ciula albo robi krzywe meble
    Ja się zawsze "posiłkuje" aplikacjami tego typu:
    http://www.centrum.meble.pl/rozkroj,plyty-meblowe
    Po wpisaniu rozmiarów aplikacja ładnie rozrysowuje do cięcia. Przydatne gdy w sklepie
    nie chca sprzedawać "niepełnych" płyt. W sumie teaz mniej już z tego korzystam bo
    znalazłem sklep co tnie płyty wg zamówienia klienta i sprzedaje w cenach za m*2 i nie
    trzeba całych płyt kupować. Ostatnio robiłem schody trychowe i element 0,8*1,2 m z
    płyty mi wycieli okleili i policzyli wg ceny za m2. Odpady to ich problem

  • 27. Data: 2014-07-11 00:08:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 lipca 2014 12:57:43 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > Jak nie masz 2 lewych rak to sobie poradzisz. Tyle ze musisz plan zrobic
    > dobry, uwzgledniajacy okleine.

    Warto wtedy nabyc wzornik - kosztuje niewiele a prace ułatwia

  • 28. Data: 2014-07-11 10:18:17
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 11 lipca 2014 00:04:23 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    0,8*1,2 m z płyty mi wycieli okleili i policzyli wg ceny za m2. Odpady to ich problem

    U mnie kazda hurtownia tnie rowniez na m2 ale wychodzi to ~30% taniej - odpad
    to dla nich nie problem bo Ty za niego placisz :)))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 29. Data: 2014-07-11 10:18:56
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 11 lipca 2014 10:18:17 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > U mnie kazda hurtownia tnie rowniez na m2 ale wychodzi to ~30% taniej - odpad
    > to dla nich nie problem bo Ty za niego placisz :)))

    ^^ drozej, nie taniej mialo byc ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 30. Data: 2014-07-11 23:14:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 11 lipca 2014 10:18:17 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > to dla nich nie problem bo Ty za niego placisz :)))
    Ej no liczyc to ja potrafię. I wiem po ile mi płyty za m2 liczą i wiem po ile ma
    konkurencja. I skoro u nich kupuję to dlatego że to policzyłem;)