  • 31. Data: 2014-07-12 11:23:30
    Temat: Re: Najtańsze szafki do zabudowy schowka
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 11 lipca 2014 23:14:28 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Ej no liczyc to ja potrafię. I wiem po ile mi płyty za m2 liczą i wiem po ile ma
    konkurencja. I skoro u nich kupuję to dlatego że to policzyłem;)

    Tzn. ze konkurencja ktora sprzedaje plyty w calosci ma b. drogo, bo chyba
    nie uwazasz, ze firma sprzedajaca na m2 doplaca do interesu :)

    Ile placisz za m2 standardowej plyty kronopolowej? U mnie biala kosztuje 120
    pln, a dowolny inny standardowy wzor/kolor 140 pln. To jest 2,8 x 2,07 czyli
    m2 wychodzi ~24 pln. U mnie w hurtowniach jest tak, ze placisz albo
    za wykorzystany "pasek" albo +30% do wartosci zamowienia i tez nie martwisz
    sie odpadami :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.