  • 1. Data: 2010-03-09 12:43:49
    Temat: Naped do bramy garazowej
    Od: XXX <x...@x...xx>

    Witam
    Mam brame garazowa kasetonowa ktora otwierajac sie ma bardzo mala
    przestrzen miedzy sufitem a gorna czescia skrzydla w granicach 2 cm.
    Czy ktos z szanownych grupowiczow wie jaki rodzaj napedu mozna
    zastosowac do takiej bramy?

    XXX

  • 2. Data: 2010-03-10 07:59:02
    Temat: Re: Naped do bramy garazowej
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

> [...]
    > przestrzen miedzy sufitem a gorna czescia skrzydla w granicach 2 cm.
    > Czy ktos z szanownych grupowiczow wie jaki rodzaj napedu mozna zastosowac

    2cm to bardzo mało. Jak byś miał te 3cm to taki jak mój Chamberlain
    LM60R-128 by
    tam wlazł. Możesz ewentualnie wyciąc tynk w suficie tak aby schować szynę
    napędową w powstałej wnęce. Ona ma na długości parę otworów i mocujesz ją na
    kołkach do stropu na podkładkach gumowych.

    Marek

  • 3. Data: 2010-03-10 08:22:46
    Od: XXX <x...@x...xx>

> [...]
    > ją na
    > kołkach do stropu na podkładkach gumowych.

    Dziękuję bardzo za odpowiedź. Myślałem o tym samym ale u mnie sufit jest
    nie otynkowany gdzie strop jest z płyt żerańskich więc wycięcie kanału
    może być kłopotliwe ze względu na zbrojenie.

    Jarek