  • 1. Data: 2010-03-09 15:40:42
    Temat: Stół ogrodowy
    Od: "Mar" <m...@h...pl>

    witam
    chcialbym samemu zbudować stół do ogrodu drewniany z desek. Chodzi mi o
    prosty stół przy którym usiadlo by kilka osób (planuje wymiary 2-2,5m
    dlugosci na 1m szerokosci). Czy jest gdzieś na stronce pokazane jak to
    prawidłowo
    zrobić? Z góry dziękuję za odp. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-10 08:03:09
    Temat: Re: Stół ogrodowy
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    Mar said the following on 09.03.2010 16:40:
> [...]
    > prawidłowo
    > zrobić? Z góry dziękuję za odp. Pozdrawiam

    poszukaj pdf'ow z magazynu 'shopnotes' znajdziesz tam rozne projekty.
    S.

  • 3. Data: 2010-03-10 20:12:33
    Od: rbproof <...@p...co>

    Dnia Tue, 9 Mar 2010 16:40:42 +0100, Mar napisał(a):

> [...]
    > prawidłowo
    > zrobić? Z góry dziękuję za odp. Pozdrawiam

    Może tu coś znajdziesz?
    http://www.buildeazy.com/diylist_images.html

  • 4. Data: 2010-03-11 14:25:23
    Od: "Mar" <m...@h...pl>

    O dzięki wielkie za te stronki! Ekstra. Pozdrawiam